סאפ רוכשת את Fieldglass

החברה הנרכשת משרתת למעלה מ-250 לקוחות ארגוניים ● היא מציעה תוכנת ענן לניהול רכש, כוח אדם, ספקים ושירותים ● היקף הרכישה לא פורסם

סאפ (SAP) הודיעה אתמול (ד') כי היא רוכשת את Fieldglass, חברה שמציעה תוכנת ענן לניהול של רכש, ספקים, כוח אדם ושירותים. התוכנה של החברה הנרכשת תשלים את אפליקציות SuccessFactors לכוח אדם ואת רשת הרכש Ariba שמציעה כיום סאפ.

בעקבות העסקה תוכל סאפ לסייע לחברות "לנהל את כל כוח האדם שלהן – הן עובדים זמניים והן עובדים קבועים – משלבי הגיוס הראשוניים ועד להצטרפות ופיתוח, ניהול ביצועים, שימור ופרישה" על פי ההודעה שפרסמה סאפ.

Fieldglass, שמשרדיה שוכנים בשיקאגו, הוקמה לפני 14 שנים והיא משרתת למעלה מ-250 לקוחות ארגוניים שעליהם נמנות, בין השאר, החברות AIG, וריזון (Verizon), אמריקן איירליינס (American Airlines) וג'ונסון אנד ג'ונסון (Johnson&Johnson).

על פי נתוני סאפ, ההוצאה השנתית של חברות על פרילנסרים, עובדי קבלן ועובדים זמניים מסתכמת כיום ב-3.3 טריליון דולר. ההיקף הכולל של התשלומים לעובדים שנוהלו באמצעות התוכנה של Fieldglass הסתכם בשנת 2012 ב-27 מיליארד דולר. בתוכנה של Fieldglass משתמשים ביותר ממאה מדינות וב-16 שפות.

תנאי העסקה לא פורסמו. היא כפופה לאישור הרשויות ומעריכים כי תושלם ברבעון השני. לאחר שהעסקה תושלם יצטרפו המנהלים והעובדים של Fieldglass לסאפ, מסר דובר החברה הרוכשת.

"ההצטרפות לסאפ תאפשר לנו להאיץ באופן דרמטי את הצמיחה שלנו ברחבי העולם ואת קצב החדשנות במפגש הייחודי בין כוח אדם לרכש" אמר ג'יי שקוואט, מנכ"ל Fieldglass ואחד ממייסדי החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים