תוכן שיווקי

לקראת אירוע | HGST ספקית פתרונות האחסון מהגדולות בעולם, המופצת על ידי קבוצת ח.י. רכיבים, משלימה את רכישת Virident

13/04/2014 15:01

תאגיד ווסטרן דיגיטל (Western Digital) הכריז כי השלים את הרכישה של וירידנט (Virident Systems), ספקית מובילה של איחסון פלאש לצד השרת עבור יישומי וירטואליזציה, בסיסי נתונים, מחשוב ענן, ואפליקציות בהיקפי פעולה נרחבים. וירידנט תשולב בתוך HGST, חברת בת בבעלות מלאה של ווסטרן דיגיטל. הרכישה מקדמת את האסטרטגיה של HGST למענה על השינוי המהיר בצרכים של לקוחות ארגוניים, באמצעות אספקה של פתרונות אחסון חכמים. אלה מאפשרים ביצועים מירביים של אפליקציות, באמצעות מינוף משאבים של שרתים, אחסון ורשת, הקשורים באופן הדוק האחד עם השני בעידן של תשתיות מרכזי נתונים מאוחדים.

הרכישה של וירידנט מגיעה בהמשך לרכישות שבוצעו לאחרונה על ידי HGST, של sTec, חברה חדשנית בתחום ה- SSD הארגוני, ושל VeloBit, מפתחת תוכנה לאופטימיזציה מתקדמת של I/O. השקעות אלו מרחיבות את הנוכחות של HGST בשוק הצומח והאסטרטגי של ה- SSD הארגוני. IDC צופה כי שוק זה יצמח מהיקף של 2.5 מיליארד דולר בשנת 2012 ל- 7.2 מיליארד ב- 2017.

HGST מגדירה מחדש את ביצועיה אפליקציות על בסיס SSD ואת יעילות המערכות בסביבות של מרכזי נתונים בארגונים ובענן. מעבר לאספקה של טווח רחב של פתרונות SSD עתירי ביצועים, HGST משלבת מערכות תוכנה שמאפשרות להוציא את הערך הגבוה ביותר מביצועים באחסון solid state. ממשק הדוק יותר בין חומרת SSD ותוכנה, יוצר אחסון קל להפעלה עם שכבת ביצועי וירטואליציה, אשר מספק יעילות גבוהה יותר של ניצול משאבים. בסופו של דבר, מכשירי אחסון חכמים אלה משפרים משמעותית את חווית המשתמש עבור טווח של אפליקציות עתירות ביצועים, כולל שירותי מחשוב ענן, אנליטיקה שלBig Data, ועיבוד פעולות בהיקפים גבוהים.

"אנו מברכים את הצוות המוכשר של וירידנט אל HGST, ומצפים לעבוד יחדיו כדי לפתור אתגרים של לקוחות, ולהניע את הקידמה באחסון מרכזי נתונים", אמר מייק קורדנו, נשיא HGST. "לוירידנט יש פתרונות חומרת פלאש PCIe ותוכנה, אשר מאיצים את ביצועי האפליקציות ווירטואליזציה של זכרון באחסון. הלקוחות שלנו בתחום מרכזי הנתונים יוכלו לשתף אחסון SSD בין אפליקציות ושרתים, כדי להשיג יעילות, גמישות והיקפי פעילות גדולים יותר".

מנכ"ל וירידנט, מייק גוסטבסון, מצטרף ל- HGST כסגן נשיא בכיר שיוביל את צוות וירידנט. גוסטבסון, המחזיק בניסיון של למעלה מ-20 שנה במערכות אחסון, שרתים, רשתות ותעשיות IT, יהיה כפוך לנשיא HGST מייק קודנו.
אודות Virident Systems
Virident היא ספקית של אחסון פלאש בצד השרת עבור ארגונים המספקים אפליקציות עשירות בנתונים, הדורשות ביצועים אחידים בצורה יוצאת דופן. היתרונות המובנים הקשורים בטכנולוגיה זו מבצעים מהפכה במחשוב, באמצעות האצת זמני התגובה של האפליקציות ואופטימיזציה של יעילות מרכז הנתונים, אל רמות חדשות של ROI. וירידנט נתמכת על ידי המשקיעים האסטרטגיים  אינטל, סיסקו וסיגייט, וכן על ידי קרן ההון סיכון הרקולס טכנולוגיות, ארטימן סקויה, גלובספאן קפיטל, ומיטסואי גלובל. לפרטים נוספים: http://www.virident.com.

אודות HGST
חברת HGST (לשעבר Hitachi Global Storage Technologies או Hitachi GST), מחברות Western Digital, עוסקת בפיתוח של כונני דיסקים קשיחים, כונני solid state ברמת הארגון הגדול, פתרונות אחסון חיצוני חדשניים ושירותים לאחסון, שימור וניהול של הנתונים החשובים ביותר בעולם. החברה, שנוסדה על ידי החלוצים בתחום הכוננים הקשיחים, מספקת מערכות אחסון רבות ערך למגוון רחב של מגזרים בשוק, ביניהם ארגונים גדולים, שולחנות עבודה, מחשוב נייד, מוצרי צריכה אלקטרוניים ומערכות אחסון אישיות. חברת HGST הוקמה ב-2003 ומטה החברה שוכן בסן חוזה שבקליפורניה. לקבלת מידע נוסף, בקר באתר החברה, בכתובת http://www.hgst.com.

אודות קבוצת ח.י.
קבוצת ח.י. הינה אחת הקבוצות המובילות בארץ ליבוא ושיווק מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ותקשורת. הקבוצה מאגדת בתוכה מס' חברות הפועלות בתחומים שונים: שיווק מוצרי אלקטרוניקה וחשמל, שיווק רכיבים לתעשייה, שיווק מוצרי תקשורת וכן חברת שירות ולוגיסטיקה. בין המותגים המיוצגים ע"י הקבוצה: Ariston ,Bellers ,Gorenje ,LG ,QUE ,Hisense, SanDisk ,Seagate ועוד. תחת פעילותה בתחום התקשורת, מחזיקה קבוצת ח.י. במניות חברת "שיא קום" שהינה יבואנית ומשווקת מכשירי סלולר הגדולה בארץ, וכן ברשת "בסט מובייל" רשת חנויות הסלולר המובילה בישראל.

אירועים קרובים