אינסטגרם קרס – הגולשים הסתלבטו על זה בטוויטר

השירות לא עבד בשבת למשך זמן מה והצייצנים תהו מה עשו בזמן התקלה משתתפי פסטיבל שממומן על ידי טי-מובייל, במקום לצלם את עצמם ולהעלות את התמונות?

חדה ומפורטת. אינסטגרם

גולשים שנכנסו בשבת לאינסטגרם (Instagram) גילו שהאפליקציה לא עובדת והם לא יכולים לצפות בתמונות או בסרטונים, או להעלות כאלה. רבים מהם שיתפו את העולם בתחושות שלהם בנושא בטוויטר (Twitter) – חלק גדול מהן היו הומוריסטיות וחלקן האחר שידרו פאניקה. כך או כך, זמן מה לאחר שהחלה התקלה השירות חזר לפעול.

בהודעה שפרסמה בחשבון הטוויטר שלה הודתה אינסטגרם כי יש "בעיה של משלוח לפיד" וכי צוות האפליקציה פועל על מנת לתקן אותה ולהחזיר את השירות.

צוחקים על אינסטגרם בטוויטר

חלק מהגולשים ניצלו את ההזדמנות להסתלבט על השירות – בין אם בטוויטים מצחיקים או בממים. רבים מהם קישרו את הקריסה של אינסטגרם לפסטיבל המוזיקה קואוצ'לה, שטי-מובייל (T-Mobile) מקיימת בימים אלה בקליפורניה. באחד הציוצים נשאל: "אם אינסטגרם לא פועלת, האם פסטיבל קואוצ'לה עדיין מתקיים?". לילי אלן תהתה: "מה כולם בקואוצ'לה עשו כשאינסטגרם נפל? זה ודאי היה מאוד מבלבל עבורם", ברמזה לכך שרבים מבאי הפסטיבל משקיעים את הזמן בלצלם ולהעלות את התמונות לאינסטגרם יותר מאשר בלהאזין למוזיקה.

אחרי שהשירות חזר לפעול הצטרף גם אתר TechCrunch לחגיגה וקבע: "תנו לנרקיסיזם להתחיל!"

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים