אודיוקודס מקימה בבאר שבע מרכז מו"פ ב-100 מיליון שקלים – ותגייס מאה מהנדסים

המרכז יעסוק בטכנולוגיות מתקדמות בתחומי הענן והתקשורת האחודה

שבתאי אדלרסברג, נשיא ומנכ"ל אודיוקודס. צילום: פלי הנמר

אודיוקודס (AudioCodes) מקימה מרכז מחקר ופיתוח לטכנולוגיות מתקדמות בתחומי הענן והתקשורת האחודה (Unified Communication), בפארק גב-ים נגב לתעשיות עתירות ידע בבאר שבע.

משרד המדען הראשי במשרד הכלכלה אישר לאודיוקודס תכנית תלת-שנתית (2014-2016) בהיקף של כמאה מיליון שקלים, להקמת המרכז. הסכום יושקע בהקמת תשתיות החברה בבאר שבע ובאיוש של כמאה משרות. החברה נמצאת בימים אלה בתהליך גיוס מתקדם למשרות בתחום הנדסת תוכנה, עם מיקוד בתחומי ענן, מערכות שרת-לקוח ועיבוד אותות.

המסלול לעידוד חברות גדולות להקמת מרכזי פיתוח בפריפריה נוצר על ידי המדען הראשי במטרה לתמרץ אותן להעתיק מרכזי פיתוח לאזורי פריפריה ולייצר באמצעותן תשתית תעסוקתית איכותית שתתמוך בצמיחה הכלכלית באזור. כך, מרבית העובדים שיגויסו, יהיו תושבי באר שבע והסביבה – או יהפכו לתושבי האזור עם גיוסם לחברה.

לאודיוקודס משרדים בקריית שדה התעופה, והיא פועלת בתחום מערכות תקשורת וקול. במרכז המו"פ החדש היא תיישם שני תחומי פעילות חדשים, המצטרפים לפורטפוליו החברה – טכנולוגיות ענן ותקשורת אחודה לרבות קול, מסרים מידיים, וידיאו ועוד. פתרונות אלו יתמכו בסביבות הענן.

לדברי שבתאי אדלרסברג, נשיא ומנכ"ל אודיוקודס, "החברה מאמינה בערכיות ובחשיבות של פיתוח טכנולוגיות בישראל. אנו גאים לקחת חלק במאמץ הלאומי לקידום חזון הנגב וחיזוק כלכלת הידע בפריפריה. תמיכת המדען הראשי במשרד הכלכלה בתוכנית המו"פ שלנו מאפשרת הגשמת חזון זה. נביא לנגב עובדי ידע איכותיים, שיעסקו בחוד החנית הטכנולוגית בתחום עיסוקנו. נשתף פעולה עם אוניברסיטת בן גוריון וחברת בי.ג'י. נגב, עיריית באר שבע כמו גם עם החברות שכבר הקימו פעילות בפארק וגורמים נוספים".

רוביק דנילוביץ', ראש עיריית באר שבע, הוסיף כי "הצטרפות אודיוקודס היא צעד חשוב נוסף במהלך אכלוס פארק ההיי-טק בבאר שבע, בחברות חדשניות, יצרניות, אשר מחזיקות ביכולות ובמשאבים הנדרשים להצעיד את באר-שבע והאזור כולו קדימה. עיריית באר שבע תעשה כל שביכולתה כדי לאפשר לאודיוקודס, כמו לשאר חברות הפארק, נחיתה רכה והצלחה במשימה בעלת חשיבות לאומי זו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים