יבמ רכשה חברת תוכנה לניהול משימות שיווק בהתאמה אישית תמורת יותר מרבע מיליארד דולר

Silverpop מספקת תובנות מעמיקות לגבי הלקוחות ויש לה מנוע אינטואיטיבי לניהול הקשר עימם, תוך צמצום המורכבות של תהליכי שיווק בריבוי ערוצים ופישוט תהליכי ההתאמה האישית של חוויית הלקוח ● סכום הרכישה הוא פי שלושה מהרווחים השנתיים של החברה

יבמ (IBM) רכשה את חברת התוכנה Silverpop מאטלנטה, ג'ורג'יה, תמורת 270 מיליון דולר. מדובר בסכום הגדול יותר מפי שלושה מרווחיה השנתיים של החברה, שעמדו על כ-90 מיליון דולר. יצוין כי פרטי העסקה לא פורסמו רשמית והסכום מבוסס על דיווח של ה-Atlanta Business Chronicle.

החברה הנרכשת מספקת יכולות ענן למשימות שיווק ומאפשרת התאמה אישית של תהליכי המגע עם לקוחות בסביבה הניתנת להרחבה. עד רכישתה היא הייתה חברה פרטית. Silverpop מספקת תובנות מעמיקות לגבי הלקוחות ויש לה מנוע אינטואיטיבי לניהול הקשר עימם, תוך צמצום המורכבות של תהליכי שיווק בריבוי ערוצים ופישוט תהליכי ההתאמה האישית של חוויית הלקוח. פתרונות השיווק בענן שלה מאפשרים הקמה מהירה במתכונת חסכונית וניתנים להפעלה ללא צורך בידע טכנולוגי מעמיק. כך, יכולים אנשי השיווק, המסחר האלקטרוני ושירות הלקוחות לתכנן בעצמם, לבצע בפועל ולמדוד את התוצאות של אינטראקציות אישיות המיועדות לרכישת לקוחות חדשים, לשפר את נתוני המכירות ולהעלות את רמת הנאמנות למותג.

בין לקוחות Silverpop נמנות מאזדה (Mazda) ו-AMD. בסיס הלקוחות של יבמ בתחום השיווק וטכנולוגיות הניהול וההתאמה האישית של קמפיינים ומגע על לקוחות כולל כ-8,000 ארגונים ביותר מ-50 מדינות בעולם. מיבמ נמסר כי העסקה מרחיבה את סל היכולות שלה בעולם מיטוב תהליכי השיווק וניהול הקשר ותהליכי התקשורת עם לקוחות ארגוניים בכל הגדלים.

האנליסטים ציינו כי סכום הרכישה נמוך בשיעור ניכר לעומת סכומי רכישות קודמות שבוצעו בתחום. Salesforce.com רכשה ביוני האחרון את ExactTarget תמורת 2.5 מיליארד דולר ואורקל (Oracle) רכשה בדצמבר האחרון את Responsys תמורת 1.5 מיליארד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים