תוכן שיווקי

לקראת אירוע | Virtual Nest – חנות הענן הגדולה בישראל: פרי שיתוף פעולה פורה בין בזק בינלאומי ו-VMware

13/04/2014 15:49

הרבעון הראשון של 2014, היווה אבן דרך משמעותית בהתרחבותה של בזק בינלאומי בתחום שירותי הענן, עם השקת המיזם Virtual Nest (כתובת האתר www.virtualnest.com), חנות הענן הציבורי למגזר העסקי. כספק האינטרנט הראשון והיחיד שהקים את הכבל התת-ימי המחבר בין ישראל לאירופה, ואת ענן המחשוב הגדול בישראל עבור משרד החינוך, ועם השקעה של למעלה מעשרה מליון שקלים, עשינו את הצעד המתבקש והשקנו את השירות המתקדם, במסגרתו יכולים עסקים מכל גודל וסוג, מסטארטאפים ועד ארגוני Enterprise, לבצע את המעבר למחשוב ענן בקלות שלא היתה מוכרת עד כה, ולהרכיב לעצמם שרתי ענן בהתאם לצרכים המשתנים של הארגון.

ללידה האסטרטגית – ויש להודות גם המרגשת – הזו, קדמו שלוש שנות עבודה מקיפה, שכללו מחקרים מעמיקים וקבוצות מיקוד לניתוח צרכיהם המקצועיים של מנהלי ה-IT הישראלים. על מנת להבטיח ש- Virtual Nest יספק קידמה טכנולוגית בכל קנה מידה, לא הסתפקנו רק בתיאוריה, ודאגנו לגבותה באמצעות שיתופי פעולה עם מיטב הספקיות בשוק. בתחום תשתיות הוירטואליזציה בחרנו לשתף פעולה עם VMware, החברה המובילה בתחומה. גם בתחומי תשתיות החומרה והתוכנה, אבטחת מידע גיבוי ואחסון, לא התפשרנו ובחרנו ב-EMC ,BMC, סיסקו (Cisco), צ'ק פוינט (Check Point) ועוד, כשותפים לריצה למרחקים ארוכים.

Virtual Nest מאפשר התחברות אוטומטית ופשוטה לענן, ובחירה עצמאית של סוג השרת על פי פרמטרים של נפח אחסון, זיכרון, משך שימוש ועוד. באופן הזה יכול מנהל ה-IT להזמין שרת באופן מקוון ליומיים בלבד, ולהפסיק את השימוש והתשלום בתום הפרויקט. השרת יוקם באופן מהיר וייכנס לפעילות תוך 30 דקות מרגע הרכישה. ממשק הניהול שוטף של השרת פשוט לתפעול וזמין מכל מקום. בשונה מן המתחרים, Virtual Nest מציג ללקוחות פלטפורמה דו-לשונית, כמו גם תמיכה טכנית בעברית ובאנגלית, 24 שעות ביממה, הכלולה במחיר השירות.

הערך המרכזי שמביא איתו Virtual Nest הוא גמישות: הן בפן הטכנולוגי, והן בפן הכלכלי. מנקודת מוצא זו הגענו כשיצרנו את מודל התמחור של השירות , המאפשר תמחור חודשי ואף יומי, במסגרתו המחיר ידוע מראש, והתשלום מתבסס אך ורק על פי צריכה עד ליום הפסקת השירות. בדומה לגמישות באופן הרכבת השרת, אנו מאפשרים ללקוחות השירות גמישות בהתאם לקצב הצמיחה העסקית והארגונית שלהם.

"שנים של נסיון בתחום הוכיחו לנו, שכשמדובר בשירותי ענן, על מנת לעמוד בחוד החנית, יש לחבור למומחים אמיתיים, המציבים סטנדרטים גבוהים למתחריהם. מסיבה זו, שיתוף הפעולה עם VMware לטובת פיתוח Virtual Nest היה אך טבעי עבורנו ואנו גאים בתוצר המוגמר שלנו ובאיכותו". אמר איל צפריר, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי. "מחקר של גרטנר שפורסם בראשית השנה מנבא כי בחמש השנים הקרובות צפויה צמיחה שנתית ממוצעת של 17% בשוק הענן העולמי. בפועל, מגזר שלם של עסקים, עדייו מתקשה לעשות את המעבר ולא בשל היעדר מודעות או נכונות, אלא בשל קושי טכני לעמוד בהתחייבויות ובעלויות שלרוב, אינן תואמות את מימדי וצרכי החברה. אנו מאמינים שהמוצר שלנו יחולל מהפכה של ממש בהתנהלות של הארגונית של אותם עסקים ויאפשר להם לחוות מעבר מהיר, קל ויעיל אל תחום הענן".

לפרטים נוספים: www.virtualnest.com

אירועים קרובים