אינטל השיקה לפטופ וטאבלט במכשיר אחד שמיועד לתלמידים

בלחיצת כפתור אחת ניתן להפוך את המחשב מלפטופ שמשמש לכתיבת עבודות והכנת מצגות לטאבלט שהתלמידים יכולים להשתמש בו מחוץ לכיתה

אינטל (Intel) השיקה את מחשב ה-2 ב-1 – גם לפטופ וגם טאבלט – הראשון של החברה שפותח במיוחד עבור תלמידים. ניתן להפוך אותו, בלחיצת כפתור אחת, ממחשב נייד שמשמש לכתיבת עבודות והכנת מצגות לטאבלט שהתלמידים יכולים להשתמש בו מחוץ לכיתה.

המחשב, Intel Education 2 in 1, עוצב כך שניתן להפעיל אותו כאשר מסך הטאבלט מופנה אל התלמיד המשתמש במקלדת, כמו במחשב נייד רגיל, או להפנות את המסך לצד השני כדי לשתף את התלמידים האחרים במה שמוצג בו.

ה-Intel Education 2 in 1 מצויד במעבד אטום Z3740D בעל ארבע ליבות, והוא מבוסס על חלונות 8.1 (Windows 8.1). יש לו חיי סוללה של 7.8 שעות כטאבלט ויותר משלוש שעות נוספות כשהוא מחובר לנקודת עגינה. המחשב מוקשח ועמיד, ויכול לעמוד בנפילה מגובה של עד 70 ס"מ. בנוסף, הוא עמיד במים ואבק. הלפטופ-טאבלט מגיע עם מצלמות קדמית ואחורית, עדשה מגדילה, חיישן טמפרטורה ותוכנת האנטי-וירוס McAfee Antivirus Plus.

ג'ון גלבין, סמנכ"ל מכירות ושיווק באינטל ומנכ"ל Intel Education, אמר כי "בעקבות עבודה עם מורים ומחנכים מרחבי העולם אינטל מבינה את הצורך לעורר עניין בקרב תלמידים וליצור חוויית למידה בה התלמיד נמצא במרכז, כדי לסייע להצלחתו בבית הספר ומחוצה לו. בעזרת המחשב החדש, יש לתלמידים טאבלט חווייתי ומחשב נייד למטלות הלימודיות הקלאסיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים