טוויטר: קרוב לחצי מהמשתמשים פותחים חשבון – אבל לא מצייצים

44% מגולשי טוויטר הצטרפו לאתר אבל לא טרחו לכתוב בו אפילו 140 תווים ● לעומת זאת, החשבון של רוברט דאוני ג'וניור פתח חשבון פעיל מאוד רק באחרונה - וצבר יותר ממיליון עוקבים בפחות מיממה

תקלות, תקלות ותקלות. איור: BigStock

מספר המשתמשים הנמוך בהרבה מזה של פייסבוק (Facebook) מעסיק את ראשי טוויטר (Twitter) לא מעט, אולם יש משהו שצריך להעסיק אותם הרבה יותר: 44% מבעלי החשבונות ברשת החברתית מעולם לא פרסמו בהם ולו ציוץ אחד.

הנתון הדי מפתיע עולה ממחקר שביצע אתר Twopcharts, שעוקב אחרי הפעילות המתבצעת בחשבונות בטוויטר. על פי הרשת החברתית, מספר היוזרים הפעילים בה בכל חודש עמד ברבעון האחרון של 2013 על 241 מיליון. טוויטר מגדירה יוזר פעיל ככזה שנכנס לחשבון שלו לפחות פעם בחודש, לא משנה אם הוא צייץ או רק קרא. יצוין כי Twopcharts לא יכול לעמוד על מספר הכניסות של כל משתמש לחשבון שלו ומתי, אלא רק כשהוא מצייץ או עושה Retweet.

תראו מי מצייץ. רוברט דאוני ג'וניורנכון, אין חובה לצייץ כדי להפיק תועלת מטוויטר – המחקר מאשר זאת ומראה ש-30% מבעלי החשבונות בטוויטר פרסמו 1-10 ציוצים ורק 13% פרסמו יותר מ-100. אולם, ככל שיש יותר יוזרים פעילים, החברה מפיקה יותר תועלת, משום שמשתמש פעיל נוטה לחזור לאתר שוב ושוב.

לעומת זאת, גולש שהצטרף ממש באחרונה לרשת החברתית ומאז הוא פעיל בה מאוד הוא השחקן רוברט דאוני ג'וניור. כוכב הסרטים איירון מן והנוקמים צבר יותר ממיליון עוקבים בפחות מיממה מאז שפתח את החשבון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים