תוכן שיווקי
לקראת אירוע בינת אקספו, 24 ב-אפריל, גני התערוכה

לקראת אירוע | אמיר פורקוש, בינת: "לקוח לא מרוצה צועק ב'מגפון' של פייסבוק – ונוטש"

13/04/2014 17:02

מאת הילל יוסף

"על הארגון להתכוונן לעבר לקוחותיו. אנו נמצאים היום בעידן הלקוח, ללקוח יש היום אפשרויות בחירה. הדבר קורה, בין השאר בשל העובדה שהאינטרנט מנגיש ספקים שונים ללקוח. לכן, לקוחות הארגונים צריכים להיות מרוצים – כי לקוח לא מרוצה מחזיק 'מגפון' הנקרא טוויטר (Twitter) ופייסבוק (Facebook), ואז הוא צועק ומתלונן בקלות רבה. לקוח כיום לא מהסס לעבור מספק אחד לשני, כפי שראינו שקרה בעולמות הטלפונים הניידים והטלוויזיה בכבלים", כך אמר אמיר פורקוש, סמנכ"ל טכנולוגיות מתקדמות בבינת תקשורת ומחשבים.

פורקוש התראיין לקראת הכנס השנתי שעורכת החברה, "בינת אקספו", שיתקיים ב-24 אפריל בגני התערוכה תל אביב. "ארגונים", אמר, "נדרשים לבנות ולממש חזון טכנולוגי בתוך החזון העסקי שלהם – אחרת הם ימצאו עצמם לא רלוונטיים, ומי שמתאים למימוש החזון הוא המנמ"ר. המנמ"ר הוא המומחה, הוא זה שמבין בטכנולוגיות מיחשוב  ותקשורת, אבל בדרך כלל לא מבין, או מבין פחות – בהיבטים העסקיים והשיווקיים של הארגון".

לכן, ציין פורקוש, "על המנמ"ר לעשות את הצעד הנדרש ולהיות 'המנמ"ר של לקוחות הארגון'. לשם כך, עליו לפעול במקביל בכמה ערוצים: לפנות לכך זמן ומשאבים; לחפש מקורות הכנסה חדשים, מבוססי IT, עבור הארגון; לבחון האם המידע מנותח נכון, מאוחסן נכון, והאם נעשית פרסונליזציה של הלקוחות; האם מופקות תובנות מה-Big Data".

המידע, אמר פורקוש, "הוא הנפט החדש של הארגונים. הוא מאפשר שימור לקוחות קיימים והגעה ללקוחות חדשים". לדבריו, "באירוע נציג פתרונות לעולם ה-Big Data, החל מרמת התשתיות המורכבת ועד רמת האפליקציות. נחשוף פתרונות של סיסקו (Cisco), פיבוטל (Pivotal). כמו כן נציג טכנולוגיות הפועלות בעולם ניתוח מידע עבור שימושים וחוקיות בתוכנה, שעליהן בינת מערכות תוכנה מפתחת אפליקציות. כן יוצגו פתרונות של שתי חברות המיוצגות על ידיה החברה – Pentahoo ו-Webtrends".

לגבי מיחשוב הענן, אמר פורקוש כי "מנמ"ר שלא יסגל לעצמו ולמערך ה-IT שבראשותו את חזון הענן – לא יוכל לפנות את המשאבים הנדרשים על מנת לטפל באזור הלקוחות. בכנס נציג כמה שירותי ענן מתקדמים, החל מהענן שלנו ועד לפתרונות בעולם תקשורת אחודה, נציג שירותי אבטחת מידע הנעשים בשיתוף צ'ק פוינט (Check Point), וכן נשיק שירות ענן חדשני".

לצד אלה, ציין פורקוש, "נציג תפיסה של אבטחת מידע המאפשרת את חוויית הלקוח. על הארגונים כיום לספק ללקוחות את האמינות הנגזרת מאבטחת המידע וליצור אצלו תחושה כי המידע האישי שלו מטופל בהיבט השמירה על הפרטיות. כך, נציג את התפיסה שלנו לעולם האבטחה, על בסיס פתרונות בלו קואט (Blue coat), מק'אפי (Mcafee), פורטינט (Fortinet), סיסקו, צ'ק פוינט, רדוור (Redware), פאלו אלטו (Palo Alto), וג'וניפר (Juniper)".

לגבי מגמת האינטרנט של הדברים, אמר פורקוש, "נערוך הדגמות מעניינות של מערכות SCADA ורשתות תקשורת רלוונטיות. גולת הכותרת תהיה הדגמה חיה של מערכת של סיסקו המנהלת תהליך שלם, מקצה לקצה של יצור יין – החל מגידול התוצר החקלאי, עבור בכל תהליך גידול הענבים, הבציר, אחסון היין בחביות היישון, ועד הגעתו של בקבוק היין אל הסועד. המערכת הוצגה באחרונה בתערוכה במילאנו שבאיטליה ותהיה זו הצגה ראשונה שלה בארץ".

"אנחנו בבינת", סיכם, "מאמינים שמנמ"ר שיגיע לאירוע יקבל קשת רחבה של פתרונות שיאפשרו לו להתמודד עם האתגרים העסקיים והטכנולוגיים, הרלוונטיים בעיקר לתקופתו – עידן הלקוח".

אירועים קרובים