שירותי בריאות כללית שדרגה את מערך האחסון והגיבוי שלה, מבוסס EMC, בפרויקט בהיקף מיליוני שקלים

הפרויקט נמשך כשמונה חודשים ● המערכות החדשות הוטמעו באתרים שונים של החברה כמו גם בבתי החולים שלה ברחבי הארץ

EMC ישראל בשיתוף עם מלם-תים וטלדור, וצוות התשתיות של שירותי בריאות כללית, השלימו פרויקט לשדרוג מערך האחסון והגיבוי בקופה. הפרויקט החל בספטמבר 2013, והסתיים בימים אלה. היקפו הכספי עומד על מיליוני שקלים.

מערכות האחסון, הגיבוי וההמשכיות העסקית החדשות הוטמעו בכמה מוקדים: באתר הראשי במרכז תל אביב, באתר גיבוי בקריית עתידים ובבתי החולים של שירותי בריאות כללית ברחבי הארץ.

במסגרת הפרויקט הוטמעה תשתית האחסון VMAX , המספקת אחסון מאובטח של המידע הארגוני במרכזי נתונים וירטואליים ומערכת אחסון אחודה מסדרת VNX – שתיהן של EMC. כמו כן הוטמעה מערכת ניהול האחסון SRM 3.0, המאפשרת איסוף דינמי של המידע והצגה נוחה של הנתונים המגיעים ממגוון רחב של תשתיות טכנולוגיות. כך מסייעת המערכת לשליטה בתהליכי הארגון. בנוסף, הוטמעה מערכת של דטה דומיין (DataDomain) מבית EMC, המספקת פתרון חומרה ותוכנה מנוהל מרכזית, לגיבוי, התאוששות וארכוב, עם יכולות מניעת שכפול. זו מייתרת את השימוש בקלטות גיבוי ומאפשרת חסכון בנפחי הגיבוי.

עוד שודרגה פלטפורמת אבטחת המידע וניהול אירועים Envision RSA, המאפשרת לכללית לפשט את תהליך הציות לרגולציה וכן לנהל אירועי אבטחה בזמן אמת.

צוות תשתיות ה-IT בשירותי בריאות כללית הגדיר כמה יעדים לפרויקט, בהם: הגדלת שרידות המערכות במצב של אסון, הגדלת נפחי האחסון והגיבוי בהתאם לגידול בכמויות המידע, שיפור זמני תגובה למשתמשים והגברת אבטחת המידע במערכות.

לדברי משה בלקר, מנהל תחום סיסטם, שירותי בריאות כללית, "פתרונות האחסון והגיבוי שהוטמעו מספקים מענה מקיף לאתגרים של זמינות והמשכיות עסקית, לצד חסכון כספי וצמצום של תקורות תפעוליות וניהוליות. בעתיד נשלב פתרונות נוספים של אחסון והגנת נתונים של EMC, להעלאת רמת הזמינות של מערכות ה-IT בכללית".

שי בראונשטיין, מנהל מגזר הבריאות, EMC ישראל, הוסיף כי "התשתית המשופרת של שירותי בריאות כללית, מספקת כעת מענה לגידול המתמיד בנפחי הנתונים, וכן לצורך בזמינות מירבית של יישומים קריטיים, תוך צמצום זמני ההשבתה עד למינימום".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. לקוח מרוצה

    מי שלא יודע מה זה XIV, ממשיך עם הemc. לנו בחברה יש XIV . פשוט תודה שקיים כזה מוצר.

אירועים קרובים