עכשיו תורה של סמסונג: מאשימה את אפל בהפרת זכויות שלה בפטנטים

החברה הדרום קוריאנית העלתה לדוכן העדים שורה של מומחים, במסגרת המשפט שהיא מנהלת מול מתחרתה הגדולה

סמסונג (Samsung) החלה אמש (ב') להציג את הטיעונים שלה במשפט המתקיים במסגרת הקרב בינה לבין אפל (Apple), בטענה שזו הפרה זכויות שלה בשני פטנטים. החברה דורשת מבית המשפט להורות לאפל לפצות אותה בסכום של שני מיליארד דולר.

עד התביעה הראשון מטעם סמסונג, מייקל פרימן, העיד על הפיתוח של הפטנט הראשון מבין השניים, הקשור להעברת וידיאו. פרימן סיפר כי הוא ובני משפחתו המציאו את הטכנולוגיה בתחילת שנות ה-90, ורשמו עליה פטנט ב-1994. לדבריו, הוא מכר את הזכויות על הפטנט הזה, ועל פטנט נוסף, לסמסונג ב-2011 תמורת סכום של 2.3 מיליון דולר.

דן שונפלד, פרופסור למדעי המחשב באוניברסיטת אילינוי בשיקגו, העיד כי אפל הפרה את הזכויות בפטנט זה במכשירי iPhone, כאשר שילבה אותו ב-FaceTime ובתכונה לצירוף קבצי וידיאו למיילים.

קן פרולסקי, שהיה חבר בצוות של קודאק (Kodak) שפיתח את המצלמה הדיגיטלית הראשונה בעולם, העיד כי אפל הפרה זכויות של סמסונג בפטנט נוסף, שקשור לארגון של סרטונים ותמונות בתיקיות. "זו המצאה חשובה שזוכה לשימוש נרחב", אמר.

בניגוד למשפט הקודם, שנערך ב-2012, בו תבעה אפל את סמסונג על הפרת זכויות בעיצוב, המשפט הנוכחי עוסק כולו בפטנטים בתחום התוכנה. גם אפל תובעת את סמסונג, מאחר שלטענתה יש במכשירי החברה הדרום קוריאנית, ובהם Galaxy S3, הפרה של זכויותיה בחמישה פטנטים. סכום הפיצויים אותו היא דורשת מסמסונג עומד על 2.2 מיליארד דולר. סמסונג, לעומתה, תובעת את אפל על הפרת זכויות בשמונה פטנטים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים