NEC הציגה פתרון אבטחה המשתמש בזיהוי פנים

מדובר בחלופה מאובטחת יותר לשימוש בסיסמאות ● מהחברה נמסר שאחוז השגיאה של הפתרון עומד על 0.3% בלבד

NEC החלה למכור פתרון אבטחה למחשבי PC שמשתמש בזיהוי פנים כדי לפתוח את נעילת המחשב. פתרון, שמכונה על ידי החברה NeoFace, משתמש במצלמה המובנית של המחשב כחלופה לשימוש בסיסמאות אותן ניתן לשכוח, לחשוף או אפילו לנחש. לפי החברה מדובר בפתרון ביומטרי שמבוסס על טכנולוגיה שאותה היא מפתחת כבר מזה 20 שנים.

ב-NEC מספרים שמדובר בהתאמה לצרכי האבטחה של השוק העסקי של סדרת מוצרים שפותחה עבור כוחות המשטרה, מוצרים שיודעים לזהות מאפיינים שונים בפנים של המשתמש להשוות אותם לתמונה מאוחסנת. החברה לא מסרה בכמה נקודות השוואה היא משתמשת.

עוד טוענת NEC שבדיקות הראו שאחוז השגיאה של הפתרון שלה עומד על כ-0.3% בלבד מול כ-2.5 עד 3% של פתרונות המוצעים על ידי חברות אחרות.

לפי החברה המערכת גם מהירה ביותר. היא יכולה לזהות את היושב מול המצלמה תוך כחצי שנייה בלבד, ואם הוא מתרחק מהמחשב היא מנתקת אותו באופן כמעט מיידי. המערכת גם יכולה לזהות את המשתמש גם אם אינו עומד ישירות מול המצלמה, גם אם גידל זקן מאז ששמר את התמונה או התחיל לחבוש משקפיים.

NeoFace Monitor מיועד לחלונות 7 ו-8 ומשתמש ב-Active Directory כדי לנהל את המשתמשים. המחיר הבסיסי של המערכת הוא כ-99 דולר למחשב PC, והחברה שוקלת בעתיד גם לייצא אותו לתחום הטלפונים החכמים.

במקביל התחילה החברה למכור גם התקן שמשתמש בטכנולוגיה כדי לזהות דמויות ולקוחות במקומות כמו חנויות, בנקים ובתי מלון במטרה לזהות לקוחות חוזרים וכן לקוחות 'חשובים'.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים