תוכן שיווקי

יובל קידר, נס טכנולוגיות: "בשנה החולפת יצרנו, ארזנו ואף כבר מימשנו תחומי פעילות חדשים וייחודים תחת פעילות מיקור החוץ"

23/04/2014 14:57

מאת: אשר כהן

"ב-2013 הרחבנו את היצע השירותים והפתרונות סביב עולם מיקור החוץ הקלאסי", כך אמר יובל קידר, מנהל חטיבה ו-CTO של קו עסקים מיקור חוץ בנס ישראל, בראיון לאנשים ומחשבים.

"בשנה החולפת נס הרחיבה את היצע שירותיה סביב הענן – תחום שמנהלי מחשוב ברחבי העולם צופים שההוצאות בו יצמחו בשנים הקרובות. המעבר לענן מקנה יתרונות חד משמעותיים ליחידות המחשב ולמנמ"ר עצמו, החל מפניות היחידה לעסוק בפרויקטים עסקיים בעלי ערך מוסף עסקי אמתי לארגון, דרך קבלת ערכים כמו: שרידות, אובדן מידע וידע של הארגון ואכיפת מדיניות אחידה תוך שיפור מנגנוני אבטחת מידע והתאוששות מאסון, ועד להוזלת עלויות והחזר השקעה בטווח הקצר", אמר קידר, והוסיף כי "את יחידת הענן של נס בנינו מתוך הבנה עמוקה של צורכי יחידות המחשב, והיא למעשה בנויה מארבעה שלבים: שלב האפיון והערכה (מה ניתן להעביר לענן?), שלב התכנון (כיצד להעביר לענן), של המעבר (המיגרציה) ושלב התחזוקה בענן המהווה המשך למעשה פלטפורמה חדשה של Manage IT as a Service. חברת נס מנהלת במשך שנים רבות מערכי מחשוב עבור לקוחותיה, המעבר לעשייה זו בענן הנו טריוויאלי עבורנו".

היצע נוסף קשור לשיפור השירות והשליטה ללקוחות מיקור החוץ, עליו הסביר קידר כי "אנו עמלנו על יצירת סוויטה של כלים לניהול, בקרה וקבלת החלטות של יחידת המחשב. סוויטה זו כוללת את מערכת ניהול השירות ה-SDM (ר"ת Service Desk Manager) מתוצרת CA, לניהול תהליכי התפעול והשירות ביחידות המחשב ובמרכזי התמיכה, השירות והתפעול. את היהלום, מוצר דגל של נס, המהווה לדברי החברה "שולחן עבודה למנמ"ר עבור ניהול פעילות ה-IT בארגון. פתרונות אלו ואחרים הופכים בשנים האחרונות את נס לשחקן המשמעותי ביותר לעולמות מיקור החוץ והתשתיות בזירה המקומית".

"דוגמא נוספת להיצע חדש ומעניין הוא, הקמה ותפעול של מרכזי תמיכה למוצרים".

קידר מסביר כי "כגוף שמנהל עשרות רבות של מרכזי תמיכה ושירות לעולם ה-IT, הבנו כי את הניסיון הרב שצברנו בהקמה ותפעול של מרכזי תמיכה, המתודולוגיות הסדורות והמומחיות הם בסיס איתן להקמת פעילות של מרכזי תמיכה עבור לקוחותיהם של חברות המוצר. אנו משרתים היום בפעילות זו חברות כמו: טבע, Nice , pay it simple ,Cross Knowledge היושבת בצרפת, Earnix ועוד רבים. המעניין בעולם זה הוא, שהבנו היטב כיצד ניתן לייצר רמת תמיכה ושירות מהמצוינות שיש ללקוחות החברות על מוצריהם ובמקביל לייצר עסקים נוספים לחברה מלקוחותיהם הקיימים. ממש "ביזנס-פיקצייה" של מרכז התמיכה".

"נגזרת נוספת של פעילות זו הנה תחום ה-BPO ובדגש על ניהול ותפעול של אופרציות ארגוניות כגון מחלקות הרכש, האחזקה והלוגיסטיקה".

קידר סיכם:"בתחום זה פיתחנו מתודולוגיות וכלים תומכים המאפשרים לכל ארגון להקים מרכז שירות פנימי לעובדי הארגון וחיצוני לספקים ולזכיינים. שירות זה מהווה ערך מוסף משמעותי למנמ"ר המעוניין לשפר את הפריון ותפוקות העובדים ואף ליצור התייעלות משמעותית ולהביא את ערך ה-IT גם למחוזות חדשים.

"חשוב לציין כי את עולם התמיכה והשירות הרחבנו משמעותית כבר ב-2013 עם זכייה של הקמה ותפעול עבור 14 קרנות גמל והשתלמות מוסדיות המנוהלות על ידי אחד הבנקים הגדולים במשק אשר מתפעל אותן. מדובר בפרויקט BPO גדול מאוד וייחודי, עשרות עובדים המטפלים בעשרות אלפי קריאות בחודש. לטובת פרויקט זה הקמנו מערכת CRM עם הרבה קניין רוחני שלנו הפועלת בממשק עם הבנק".

אירועים קרובים