ה-FAIL הקולוסאלי של משטרת ניו יורק

קמפיין טוויטר בו ניסתה משטרת התפוח הגדול לגרום למשתמשים להעלות תמונות שלהם עם שוטרים התפוצץ לה בפנים אחרי שתושבים העלו תמונות רבות בהן כחולי המדים מפעילים אלימות

רבות דובר על תקופת שלטונו של רודולף ג'וליאני בעיריית ניו יורק ובעיר עצמה, ועל איך שהוא הפך את העיר לנקייה – "הרבה מאוד משטרה ובכל מקום". אבל אם אז המשטרה הייתה השליטה הכל יכולה כמעט בתפוח הגדול, הרי שאתמול (ג'), גילו ב-NYPD שלא תמיד הכוח הוא בידיים שלהם.

זה התחיל באופן אופטימי ונחמד: משטרת ניו יורק ביקשה מתושבי העיר להעלות לטוויטר (Twitter) תמונות שהם צילמו של ועם השוטרים העירוניים ולהצמיד להם את ההשטג myNYPD#, אבל תוך זמן קצר, ההשטג 'נחטפה' על ידי המשתמשים, שהעלו כמות עצומה של תמונות המתעתדות אלימות של שוטרים במגוון מצבים.

קים רויסטר, דוברת של המשטרה, בחרה להגן על הקמפיין: משטרת ניו יורק מנסה דרכים חדשות לתקשורת אפקטיבית עם הקהילה. טוויטר מספקת פורום פתוח לחלופה לא מצונזרת של מידע ולדיאלוג חיובי". יש לציין שיש משהו בדבריה של רויסטר – חלק מהתגובות היו חיוביות, והיו כאלה שאף ביקרו את אלה שניצלו את ההשטג כדי להראות את אלימות המשטרה.

בכל מקרה, מדובר בשיעור מעניין על כך שבאינטרנט אפשר לדעת איך משהו מתחיל, אבל אי אפשר לדעת איך הוא ייגמר ולאן הוא יגיע. הפעם, מי שלמד את השיעור הקשה הזה, הייתה משטרת ניו יורק.


תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים