תוכן שיווקי

לקראת אירוע | תקשורת על ענן

תקשורת ארגונית כשירות מנוהל על ענן תאפשר ללקוח ללכת עם ולהרגיש בלי. הפתרון הגמיש מותאם בדיוק לצורכי הארגון ומאפשר לו ליהנות מאחזקה ותפעול קלים, ניהול עצמאי, הוספת שירותים מתקדמים, וגמישות פיננסית.

24/04/2014 10:14

מאת: בועז סגיר

אספקת שירותים מנוהלים באופן כללי, ושירותי מולטימדיה מנוהלים באופן פרטני דורשת הקמת סביבת דאטה סנטר מתקדמת אשר מעליה מוקמת תשתית ייחודית לפתרונות תקשורת ארגונית מתקדמים. הארגונים מקבלים מרכזייה פרטית מתקדמת, על שלל יתרונותיה ויכולותיה, אולם ללא צורך ברכישה, תחזוקה, תפעול וניהול של מרכזייה מורכבת.

במקום הוצאה חד פעמית גדולה, ניתן להקים מערכת בעלות חודשית, עם אפשרות לפריסה גמישה של התשלומים על פני שלוש עד חמש שנים. עלות חודשית קבועה מאפשרת העברת ההשקעה החד פעמית להוצאה חודשית, תוך שילוב הספק כשותף המחויב לשירות.

תקשורת ארגונית כשירות מנוהל מציעה את הטוב שבכל העולמות. תקשורת ארגונית מקדמת את הפעילות העסקית ואת ערכי הארגון, ומגדילה את התפוקה האישית והקבוצתית, תוך מתן יכולת לעובדים לתקשר ביניהם באמצעות מסרים מידיים, טלפוניה, שיחות וידיאו ומערכות מוקד מתקדמות. כשירות מנוהל, מועצמת התקשורת הארגונית על ידי יתרונות שירותי הענן: עלויות נמוכות, הטמעה מהירה, יציבות, שרידות, עדכון חומרה ותוכנה, יכולת גידול, ניידות ועוד.


שירותי תקשורת מלאים
אספקת שירותים מנוהלים באופן כללי, ושירותי מולטימדיה מנוהלים באופן פרטני דורשת הקמת סביבת דאטה סנטר מתקדמת אשר מעליה מוקמת תשתית ייחודית לפתרונות תקשורת ארגונית מתקדמים. תשתית זו מאפשרת לארגונים לקבל שירותי מרכזייה פרטית מתקדמת על שלל יתרונותיה ויכולותיה, ללא צורך ברכישה, תחזוקה, תפעול וניהול של מרכזייה מורכבת. תשתית זו מבוססת בין השאר על תשתיות וירטואליות אוטומטיות מבוססות סביבת VMware.

מודלים גמישים
ארכיטקטורת המערכת הינה ארכיטקטורה גמישה המאפשרת מודלים שונים בהתאם לגודל הלקוח, לפרישה הגיאוגרפית שלו ולצורכי השרידות.

מודל Hosted מלא במסגרת מודל זה כלל שרתי המערכת המשרתים את הלקוח יתארחו בענן ספק השירותים, וקבלת והוצאת השיחות יהיו דרך הקישור לענן ספק השירותים.

מודל משולב במסגרת מודל זה יוקצה שרת מקומי באתר הלקוח לטובת שרת מרכזייה. שרת זה יסונכרן מול השרת בענן באופן מתמיד.

מודל מנוהל במסגרת מודל זה שרתי המערכת ימוקמו באתרי הלקוח בלבד ורק שרתי הניהול יהיו בענן.

הערך המוסף
פתרון הענן מאפשר ללקוחות העסקיים מיקוד בעשייה הארגונית, תוך קבלת המוצר המתקדם בשוק.

אחזקה ותפעול הקטנת כמות הציוד הנדרשת לניהול, תחזוקה, וניטור באתר הלקוח. בנוסף שדרוגי מערכת כלולים בפתרון והשירות כולל ניטור מערכות מלא על ידי ספק השירות.

שירותים מתקדמים מוצעים מגוון שירותים נוספים המותאמים לצורכי הלקוח כרכיבים אופציונליים בפתרון – Fax to Mail, קליינט Soft Phone סלולרי, רכזת וידיאו ו-Voice, מערכת מוקד.

ניהול עצמאי הפתרון כולל ממשק משתמש מתקדם מאפשר שירות עצמי ונרחב למשתמשים הסופיים. יכולות ניהול מתקדמות הכוללות הפעלת יכולות, ביצוע שינויים ותוספות כלולים בפתרון ברמת מנהל מערכת בצד הלקוח.

גמישות פיננסית במקום הוצאה חד פעמית גדולה, ניתן להקים מערכת בעלות חודשית, עם אפשרות לפרישה גמישה של התשלומים על פני שלוש עד חמש שנים.

פתרונות הדאטה סנטר של בינת
מעל סביבת הדאטה סנטר המתקדמת של בינת הוקמה תשתית ייחודית לפתרונות תקשורת ארגונית מתקדמים, Hosted Collaboration Services.

פתרון השירות המנוהל בענן של בינת מאפשר ללקוחות העסקיים מיקוד בעשיה הארגונית וקבלת המוצר המתקדם בשוק. האחריות למחזור החיים ותפעול המערכת הינה כולה של בינת.

בועז סגיר הוא מהנדס מערכת Collaboration בבינת תקשורת מחשבים. לשאלות ניתן לכתוב לו למייל שלו.

אירועים קרובים