תוכן שיווקי

איך בונים אסטרטגיית מובייל?

24/04/2014 10:39
ג'ון ברייס מכללת הי-טק

אפליקציות ה-Mobile הן האינטרנט החדש. כוחן של אפליקציות עולה על חשבון כוחו של ה-WEB המסורתי. ההצהרה של פייסבוק לאחרונה, על נטישת 5HTML לטובת אפליקציות, היא עוד דוגמא אחת.

את השפעתה של מהפכת ה-Mobile, הנמצאת כבר כאן, אנו רואים בכל תחומי חיינו. העברת ארגון לערוץ Mobile דורשת יידע והיערכות מיוחדת של מחלקות השיווק ומערכות המידע בארגון ועבודת צוות ביניהן.

על פעילות ה-Mobile של הארגון להיות מוכוונת הגדלת הכנסות הארגון מלקוחות והקטנת הוצאותיו. אך, על פעילות ה-Mobile להיות מוכוונת גם כלפי העובדים וספקיו הפנימיים והחיצוניים. על מערכות המידע הארגוניות, הנפתחות לסיכונים ולטכנולוגיות שמנהלי מערכות המידע לא הכירו עד כה, להיות מותאמות גם כן למהפכת ה-Mobile.

אנשים ומחשבים וג'ון ברייס-מכללת היי-טק יפתחו ב-3 ביולי סדנה חדשה בסדרת סדנאות 4X4 פלטינום, שתעסוק כולה בבניית אסטרטגיית Mobile ארגונית הלכה למעשה.

מטרות הסדנה:
•    הנחלת הידע הנדרש לארגון כדי להקים ערוץ Mobile אפקטיבי יעיל, המאפשר הגדלת הכנסות, צמיחה והתרחבות לאורך זמן
•    בניית תהליך מעבר הארגון לעולם ה-Mobile – תהליך שיווקי וטכנולוגי
•    תכנון ערוץ Mobile אפקטיבי בהיבט העסקי, השיווקי והטכנולוגי
•    היכרות עם טכנולוגיות ופלטפורמות המידע בעולם ה-Mobile
•    היכרות עם האתגרים והסיכונים הכרוכים בכניסה לעולם ה-Mobile ודרכי ההתמודדות איתם.

יתרונות הסדנה:
הסדנא תציג נושא ה-Mobile על כל היבטי: התפיסה, היישומים, הטכנולוגיות התומכות, המודלים העסקיים.
הסדנא תכלול הרצאות פרונטאליות המשולבות בהצגת מחקרים ודוגמאות ובתכנון מעשי של ערוץ Mobile לארגון.

מנחה ראשי בסדנה:
אילן אלתר, מנכ"ל ובעלים של AlterNet, המתמחה בהפיכת רעיון סלולארי למציאות, משלב ייזום הרעיון ובניית מודל ההכנסות, וכלה בהקמת היישומים הסלולריים.

בעל ניסיון של מעל ל-10 שנים בהקמת יישומי Mobile אשר הגדילו משמעותית את הכנסות הארגונים. כיהן כסמנכ"ל מערכות מידע ופיתוח בחברת האינטרנט הסלולארי הראשונה בישראל בה היה חלק מצוות ההקמה, וכן ניהל פרויקטי מיחשוב ואינטגרציה בהיקפים רחבים בארץ ובעולם. בעל תואר ראשון ושני מהטכניון.

אלתר מסביר כי "אנו נמצאים בתחילתו של השלב השני במהפכת ה-Mobility בה האירגונים מבינים שלקוחותיהם זונחים את הגלישה באתרי האינטרנט, הנמצאת בתהליך ירידה, לטובת שימוש ביישומים סלולאריים. הארגונים, שנדרשים להגדיל את הכנסותיהם ולהקטין את הוצאות התפעול, חייבים לקחת חלק פעיל במהפכה זו ואף להוביל אותה".

קהל יעד
•    אנשי שיווק – בכירים בתחומי השיווק, מקבלי החלטות המעורבים בפעילות הדיגיטל של הארגון, מאפייני מוצר – בחברות שמעוניינות לפתח ערוץ Mobile אפקטיבי המגדיל את הכנסות הארגון
•    אנשי טכנולוגיה – מנהלי IT, מנהלי טכנולוגיה, מהנדסי מערכת, אנשי פיתוח, מנהלי פרויקטים

אירועים קרובים