טים קוק: "אפל בעיצומו של מסע הרכישות"

"אנחנו מחפשים חברות עם אנשים מוכשרים, טכנולוגיה מעולה והתאמה לתרבות שלנו. אין לנו שום כלל שאומר שאסור לנו להשקיע סכומים גדולים, או כל כלל אחר", אמר קוק, מנכ"ל החברה

מי יודע איזה עוד חברות אפשר למצוא בעגלת הקניות של אפל?

"ב-18 החודשים האחרונים רכשנו 24 חברות", אמר טים קוק, מנכ"ל אפל (Apple), בשיחת הוועידה שערך אתמול (ד') לרגל פרסום התוצאות לרבעון. "אפשר לומר שאנו בעיצומו של מסע הציד".

בתשובה לשאלה על סוג החברות שעשויה אפל לרכוש, ואם נכון לומר שאפל לבצע נוטה רכישות קטנות בהרבה מאלו שמבצעות גוגל (Google) או פייסבוק (Facebook), השיב קוק כי "אנחנו מחפשים חברות עם אנשים מוכשרים, טכנולוגיה מעולה והתאמה לתרבות שלנו. אין לנו שום כלל שאומר שאסור לנו להשקיע סכומים גדולים, או כל כלל אחר".

"חשוב לנו שהרכישה תהיה הגיונית מבחינה אסטרטגית ושהיא תעניק ערך לבעלי המניות בטווח הארוך" המשיך קוק והסביר את מדיניות הרכישות של החברה. "אנו לא שואפים להשקיע הכי הרבה או לרכוש הכי הרבה. אנו שואפים להציע מוצרים טובים יותר, שמעשירים את חיי האנשים בעולם. ואם אנו מאתרים הזדמנות לרכוש חברה שיכולה לסייע לנו בכך, אנו רוכשים אותה. אפשר להניח שנמשיך לבצע רכישות, את חלקן נוכל לשמור בסוד ואחרות כנראה שלא נוכל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים