בדקה אחת שפויה

כולם יודעים שכמות המידע הנוצרת באינטרנט היא עצומה, אבל אינפוגרפיקה חדשה ומדהימה מראה את המספרים שמאחורי המילה הזו ומספרת מה מתווסף למרשתת כל 60 שניות

המונח Big Data נראה לפעמים ערטילאי משהו. בכל ארגון יודעים שכיום, בעולם שמבוסס על אינטרנט ועל רשתות חברתיות, כמות המידע שנוצרת היא ענקית, אבל עד כמה? על מה בדיוק מדובר? כמה מידע בדיוק מייצרים 2.4 מיליארד אנשים וחברות שמחוברים לאינטרנט?

אינפוגרפיקה שיצרה חברת דומו (Domo), חברה המתמחה באיסוף מידע והפיכתו לכלי שעוזר לקבל החלטות מיועדות בכל רמות הניהול, יכולה לתת קנה מידה לחשיבות של ה-Big Data, ואולי לשפוך אור מסוים על כמות המידע שנוצרת.

החברה בדקה מה קורה באינטרנט בכל דקה ממוצעת באתרים ובשירותים שמציעות חברות שונות ומגוונות. כך, לדוגמה, בכל דקה מקבלת ענקית החיפוש גוגל (Google) לא פחות מ-4 מליון שאילתות חיפוש, בדיוק באותו הזמן משתמשי פייסבוק (Facebook) משתפים 2.46 פריטי תוכן ברשת החברתית הזו, ושולחים לא פחות כ-216 אלף תמונות לאינסטגרם (Instagram) רשת שיתוף התמונות אותה רכשה פייסבוק לאחרונה.

גם ברשתות החברתיות האחרות הפעילות בדקה יכולה לסחרר. בטוויטר (Twitter) בכל דקה שולחים כ-277 אלף ציוצים, ובשירות ויין (Vine) מעלים 8,333 סרטי וידאו. ביו-טיוב (YouTube) העלאות הסרטים הרבה יותר מסיביות והן מסתכמות ב-72 שעות של סרטים שמועלים בכל דקה.

אבל מעל הכל, מתברר שהדואר האלקטרוני הוא כנראה עדיין הדבר הכי שימושי באינטרנט. בכל דקה שולחים משתמשיו לא פחות מ-204 מליון הודעות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים