מיזם תיירותי חדש מאפשר רכישות אונליין ללא עלויות תיווך, כוח אדם ועמלות

"האתר בנוי על מערכת חדישה, הנשענת על NET FRAMEWORK 4.5 , ומשלב אלמנטים של HTML5 וסקריפטים מתקדמים", אמר צביקה קרפל, ממקימי האתר ובעברו ממייסדי מיזם התיירות המקוון גוליבר ● לדבריו, המיזם צפוי להוזיל את המחירים בשוק ב-15%-20%

מיזם תיירותי חדש, פרי פיתוח ישראלי, מאפשר להזמין שירותי תיירות אונליין ישירות מספקי השירותים בעולם, ללא תשלום עמלות לגורם מתווך כלשהו, או עלויות בק אופיס.

מאחורי המיזם, קונטיקי שמו, עומדים שני אנשי תיירות וטכנולוגיה ותיקים: צביקה קרפל, שהיה בין מקימי אתר התיירות המקוון גוליבר, מהאתרים החלוצים בענף, ועינת כספי, מבעלי כספי תיירות. לדברי קרפל, "הוא פועל באמצעות מערכת אינטרנטית חדישה, הנשענת על NET FRAMEWORK 4.5 , ומשלב אלמנטים של HTML5 וסקריפטים מתקדמים. האתר פועל כמעט ללא התערבות מגע יד אדם, בניגוד לאתרים האחרים, שמפעילים לא מעט כוח אדם, שלא לדבר על עמלות לסוכנים".

קרפל ציין כי אחת ממטרות האתר היא לשבור את מחירי השוק הקיימים בענף התיירות ולהביא להוזלתם ב-15%-20%. "אין לנו בק אופיס, השרתים כולם יושבים באמזון (Amazon)", אמר. "הלקוח מתקשר ישירות עם הספקים לאחר שמערכת חכמה סורקת עבורו בתוך שניות את המבצעים טובים ביותר בשבילו, הוא מבצע את כל תהליכי הרכש דרך האתר ומקבל אישור הזמנה".

הוא הוסיף כי "אף על פי שאין לנו מוקדנים וסוכנים, אנחנו מתחייבים לשירות עד לשעה 22:00 ולהנפקת המוצרים עד שלוש שעות מרגע ביצוע ההזמנה – דבר שכמעט שלא קיים באתרים אחרים. אם מסיבה כלשהי הגולש לא הצליח לבצע את ההזמנה, טעה או שרוצה לשנות אותה, הוא יכול להתקשר למספר טלפון שמופיע באתר ותמיד יהיה מי שיענה לו".

"שם המשחק הוא מחירים זולים", אמר קרפל. "זה מה שמעניין את הלקוח והעובדה שאנחנו חוסכים את עלויות הבק אופיס ועמלות הסוכנים מאפשרת לנו להעביר את ההוזלות אליו. גם מדיניות ההשקעה בטכנולוגיה מאפשרת לנו לייצר חיסכון משמעותי, בכל המוצרים: טיסות שכר, חבילות נופש, מלונות ועוד".

פרט לגוליבר היה קרפל שותף למיזם תיירותי יחד עם חברת קווי חופשה. לדבריו, "בשני המיזמים הובלתי לפיתוח טכנולוגיות חדשות שאפשרו לבדל אותם מאתרים אחרים. בשלב מסוים החלטתי שאני רוצה לפתח משהו חדש, שהפעם יהיה בבעלותי המלאה". לשם כך הוא יצר קשר עם בית התוכנה סופט גרופ מנצרת, שבמשך חצי שנה שקד על פיתוח המיזם, תוך הקפדה על שני אלמנטים מרכזיים: חוויית משתמש קלה ופשוטה לתפעול וקיצור משמעותי של זמני הטעינה באתר. הקמת האתר לוותה בתוכנית עסקית ברורה, הנשענת על ידע של יותר מ-30 שנים שיש לקרפל ולכספי בענף התיירות. "אנחנו מקווים שבשנת הפעילות הראשונה, שהחלה לפני פסח, נגיע להכנסות של 3-4 מיליון דולר, ועל פי התוכנית שלנו, אנחנו צפויים לגדול בכל שנה ב-20%", אמר.

לסיום הוא ציין כי "אני לא חושש ממתחרים, מאחר שמדובר במערכת שכולה פרי פיתוח שלי ואין בכוונתי למכור אותה או לתת אותה לחברות אחרות, למעט שותפים וסיטונאים מקצועיים בשוק. לכן, פרק הזמן שייקח למתחרים להעתיק אותנו הוא מספיק כדי שנוכל להתבסס".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים