דל השיקה שני מחשבים שמיועדים לעבודה בתנאים קשים

שייכים לסדרת ה- Latitude Rugged Extrem, מגיעים עם מסכים בגדלים של 12 ו-14 אינץ' ומבוססים על מעבדי ה-האסוול של אינטל ● עדיין לא ידוע מתי הם יהיו זמינים בארץ

דל (Dell) השיקה שני מחשבים קשיחים חדשים שמיועדים למשתמשים שזקוקים לכוח מיחשוב חזק גם בתנאים קשים ותובעניים. המחשבים כוללים יכולת תקשור והתחברות רציפים בכל סביבת עבודה. שניהם שייכים לסדרת ה-Latitude Rugged Extreme של דל, שתואמת לתקנים צבאיים, והם עמידים בפני תקלות כמו נפילות מגובה 1.8 מטר לרצפה, עמידות ויכולת פעילות בתנאים של חומרים מסוכנים.

גודלו של אחד המחשבים החדשים הוא 12 אינץ' והוא מציע מסך מגע שמאפשר לעבוד איתו גם כטאבלט. המחשב השני מגיע עם מסך בגודל של 14 אינץ'. שניהם עטופים בחומרים אולטרה-פולימרים עמידים בפני חבטות ובסגסוגת מגנזיום קשיחה. הנתונים מוגנים מפני כוחות הטבע הודות לדלתות אטומות, אטמי לחץ ומערכת קירור בשם QuadCool לניהול חום, כדי לאפשר ביצועים בטמפרטורות גבוהות במיוחד. המסכים מציעים בהירות גבוהה, כדי לעבוד בתנאי שטח בלי להפוך למראות חסרות שימוש.

המחשבים מבוססים על מעבדי ה-Core i של אינטל (Intel) מהדור הרביעי, כלומר – מעבדי האסוול, והם מגיעים עם עד 16 ג'יגה-בייט זיכרון RAM ואחסון SSD בנפח של עד 512 ג'יגה-בייט. מחשב ה-12 אינץ' מצויד במצלמת 8 מגה-פיקסלים ובמצלמה קדמית שמשמשת לשיחות. בנוסף ניתן להתקין במחשב ה-14 אינץ' כרטיסגרפי ייעודי.

בדל מציינים כי שעות העבודה של המחשבים החדשים ממושכות במיוחד: 14 שעות ו-18.5 שעות, בהתאם לגודל המסך.

החברה לא פרסמה עדיין מחירים וטרם ידעו מתי המחשבים הללו "יעלו" לארץ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים