תוכן שיווקי

HP ו-VMware – שילוב מנצח!

27/04/2014 12:35
משדרגת ומרחיבה. HP

HP ו-VMware הן שותפות ותיקות שיוצרות מגוון של פתרונות, החל מכאלה שמיועדים לארגונים קטנים ועד לארגונים הדורשים פתרון מורכב של תשתית אחודה בדטה סנטר מוגדר תוכנה. השותפות בת 12 השנים בתחומי הדטה סנטר, וירטואליזציה, מיחשוב ענן ומיחשוב אישי כוללת פיתוח משותף ברמת מהנדסי מוצר, כך שהפתרונות מבית HP מותאמים ברמת הנדסת המוצר לפתרונות VMware והפתרונות מבית VMware מותאמים לעבוד בצורה המיטבית עם אלה של HP. לא פלא שלשרתי HP יש את מספר ההסמכות הרב ביותר של VMware (שרתי ה ProLiant Gen8 servers), אחסון ותקשורת. HP היא גם הראשונה ששילבה ניהול פיזי וירטואלי לתוך ה-VCENTER, על ידי HP Insight Control. מאות לקוחות בישראל, קטנים וגדולים, כבר נהנים מפתרון מוביל ויציב. גם אתם מוזמנים אלינו, למרכז ההדגמות של HP, על מנת לראות בעצמכם.

HP ו-VMware יוצרות שילוב מנצח, תוך שיתוף פעולה הדוק בין הצוותים של שתי החברות ומחויבות הדדית למתן הפתרון הטוב ביותר ללקוח.

מה אתם יודעים?
VMware בחרה במרכז ההדרכה של HP לשמש כ-VATC (ר"ת Premier VMware Authorized Training Center) – מרכז ההדרכה המורשה לשנת 2014. הבחירה של VMware במרכז ההדרכה של HP מבוססת על הערכה רבה שלה לעשייה של HP בתחום. במכתב ההסמכה נכתב:

"As we start the New Year, VMware would like to welcome HP into the new Premier VATC program. We value your commitment and performance.
Your eligibility as a Premier VATC opens a whole new set of resources to help you market VMware training to your customers".

מרכז ההדרכה של HP גאה ומתכבד לספק את פרוטפוליו ההדרכות המלא של VMware והוא כולל מגוון רחב של קורסים – החל מקורסים בסיסים וכלה בקורסים מתקדמים ובקורסי מוצרים). פרטים נוספים ניתן למצוא כאן.

ללמוד מהטובים ביותר!
קבוצת המומחים והיועצים הטכנולוגיים של HP לשירותכם, ותיתן לכם שירותי מומחה לביצוע פעילויות נקודתיות ועד לפרויקטים מקצה לקצה. בין השירותים הניתנים:

•    אפיון, יישום וייעול סביבות וירטואליות, מעבר לארכיטקטורה מוגדרת תוכנה במערכות שרתים, אחסון ותקשורת
•    ייעוץ לסביבות ענן פנימי, חיצוני והיברידי
•    תהליכים אוטומטיים לפי תרשימי זרימה בארגון
•    ניטור חכם של סביבות פיזיות ו-וירטואליות משולבות, ובדיקות תקינות לסביבות קיימות – Health Check
•    תהליכי גיבוי והתאוששות מאסון
•    סביבות משתמשי קצה בסוויטת המוצרים Horizon
•    בדיקות אבטחה והידוק אבטחת המידע בארגון

המומחים של HP, בשיתוף עם צוות VMware ישראל, יתנו לכם את הייעוץ הטוב ביותר.

השירות כלול
ל-HP מוקד שירות מוסמך על ידי VMware למתן מענה תמיכה במוצרי VMware. המוקד מאויש 24 שעות ביממה בכל ימות השנה ונותן תמיכה מקצועית כבר במענה הראשוני. המומחים שלנו יעמדו לרשותכם במגוון תוכניות שירות, כולל תוכניות Proactive Support, TAM והגעה לאתר במקרה של תקלה משביתה. כשכל המערכות בשירות תחת קורת גג אחת של HP, לא תיפלו בין הכיסאות ותקבלו תמיכה כוללת לחומרה ולתוכנה, גם אם לא מדובר בשרתים או באחסון של HP. במידה שהתקלה מצריכה אסקלציה למהנדסי מוצר, ניתן לבצע אותה לרמת תמיכה L3 של מהנדסי VMware. כמו כן, ניתן לבצע חידוש שירות לרישיונות VMware קיימים. השירות בעברית ובאנגלית והשיחה חינם. התקשרו אלינו: 1-809-400-300.

עכשיו זה זמן מצוין
בכל שלב בו הארגון שלך נמצא, ל-HP ול-VMware יש מה להציע.

לסיכום, ל-HP היצע נרחב של מוצרים ושירותים שהותאמו במיוחד לסביבות קריטיות מבוססות VMware. בגישה זו מקבל הלקוח סביבה יציבה ואינטגרטיבית של מוצרים משלימים המבטיחים פעילות יציבה ואמינה. ב-HP תוכלו לקבל פתרון משולב של מוצרי HP ו-VMware מבית אחד.

צרו קשר להצעה אטרקטיבית עם מנהל הלקוח ב-HP, או במייל.

אירועים קרובים