תכירו את "כרטיסי האתר" – אופציית הפרסום החדשה של טוויטר

מדובר במודעות מסוג חדש, שמאפשרות למפרסמים להציג תכנים מאתר האינטרנט שלהם בין העדכונים המוצגים למשתמשי טוויטר ● כל מודעה כוללת קישור לכל דף רצוי באתר של המפרסם.

תקלות, תקלות ותקלות. איור: BigStock

טוויטר (Twitter) משכללת את התחרות שלה בשוק הפרסום ברשתות החברתיות ובמסגרת זו הציגה בסוף השבוע את Website Card.

מדובר במודעות מסוג חדש, שמאפשרות למפרסמים להציג תכנים מאתר האינטרנט שלהם בין העדכונים המוצגים למשתמשי טוויטר. כל מודעה כוללת קישור לכל דף רצוי באתר של המפרסם.

"המודעות החדשות מאפשרות למשתמשים לגלות בקלות תכנים מעניינים, בעוד שהמפרסמים יכולים לזכות בקליקים רבים לאתר שלהם", כתב דרק דוקס, מנהל מוצר בטוויטר, בהודעה שפרסם בבלוג.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים