תוכן שיווקי

לקראת אירוע HGST וקבוצת ח.י. | יצרנית אחסון הפלאש וירידנט מציגה תוכנית שותפים חדשה

תוכנית אימפקט של וירידנט, המיוצגת בישראל על ידי קבוצת ח.י., תספק לשותפים את ההזדמנות להציע ללקוחותיהם פתרונות אחסון פלאש מובילים ותספק להם יתרון תחרותי, תוך הרחבת הרווחיות והשוק הפוטנציאלי

27/04/2014 16:44

וירידנט מערכות, מובילת הביצועים בפתרונות אחסון פלאש לצד השרת, הנמנית על חברת HGST,  חשפה את תוכנית אימפקט, שהופכת את חומרת ה-FlashMAX II ואת תוכנת ה-FlashMAX Connect לזמינות לרכישה עבור שותפי הפצה מורשים. התוכנית, שתכלול רמות של "חברים" ו-"עלית", תאפשר לשותפים להרחיב את הפעילות העסקית ולהגביר רווחיות. היא תסייע בנוסף לקדם את המעבר לפלטפורמות פלאש (Flash) בדטה סנטרים. על בסיס היכולות הראשונות מסוגן של ה-FlashMAX Connect, שותפים יהיו מסוגלים להציע פתרון פלאש מקצה לקצה עם חומרה, תוכנה ושירות לקוחות.

פתרונות וירידנט מופצים בישראל על ידי ח.י. רכיבים מקבוצת ח.י., שעורכת כנס שיעסוק ביישום טכנולוגית אחסון HDD ו-SSD, בד בבד עם הורדת עלויות IT. הכנס ייערך ב-22 במאי בסטוקו בתל אביב.

וירידנט מחויבת להרחבת השוק הארגוני ומזהה את הצורך בתוכנית שותפים חזקה. החברה משקיעה רבות בערוצי ההפצה והיא מחויבת לסיוע לשותפים שלה באמצעות מאמצי שיווק משותפים, מיתוג משותף, הכשרות טכנולוגיות, תמיכה במכירות ותוכנית נאמנות. בנוסף, וירידנט תטמיע במהלך השנה תוכנית הסמכות, Virident Validated, כדי לתגמל ידע של שותפים בטכנולוגיית PCIe. התוכנית וההסמכות יהיו פתוחים לכל חברי ערוצי ההפצה שהוכיחו מומחיות באחסון פלאש בצד השרת, כולל משווקים מקומיים, אזוריים ולאומיים, מפיצים וספקי שירותים מנוהלים. וירידנט מתכננת להחתים בערוץ ההפצה שותפים מומחי פלאש באמריקה ובעולם הרחב.

"האחסון עובר בבירור למודל בו הפלאש תומך בנתונים הפעילים, בעוד דיסקים מסתובבים ממוקדים יותר באחסון פשוט. עדיין, האימוץ של מודל זה אינו מהיר כפי שהוא יכול להיות", אמר קווין רוהן, מנהל תחום האצת ערוצי הפצה בחברת הייעוץ Enterprise Strategy Group. "וירידנט יכולה להאיץ את האימוץ של המודל החדש, בזכות היכולת של תוכנת ה-FlashMAX Connect להגן על השקעות קיימות בתשתית. הדבר מסייע למשתמשים לבצע כיום מעבר לפלאש ולהתכונן למרכז הנתונים העתידי, בעוד וירידנט והשותפים שלה מרחיבים את שוק הפלאש המסורתי לשוק האחסון, הרחב יותר".

מכשירי ה- FlashMAX II של וירידנט מגיעים בטווח של בין 550 גיגה ל-4.8 טרה. ה-FlashMAX מתאימים לכל שרת ומספקים את הקיבולת הגבוהה ביותר בכרטיס בודד בתצורה נמוכת פרופיל. הם מאפשרים לארגונים לעשות שימוש מרבי במרחב היקר של הדטה סנטר, להפחית את התרחבות הדטה סנטר ולספק ביצועים יוצאי דופן עבור אפליקציות. ה-FlashMAX Connect של וירידנט היא התוכנה הראשונה בתעשייה שמספקת אחסון פלאש שיתופי בצד השרת. התוכנה מרחיבה את היכולות של פתרונות אחסון פלאש בצד השרת כדי לספק שכבת ניהול שאין דומה לה.

וירידנט היא ספקית של אחסון פלאש בצד השרת עבור ארגונים המספקים אפליקציות עשירות בנתונים, הדורשות ביצועים אחידים בצורה יוצאת דופן. היתרונות המובנים הקשורים בטכנולוגיה זו מבצעים מהפכה במחשוב, באמצעות האצת זמני התגובה של האפליקציות ואופטימיזציה של יעילות הדטה סנטר, לרמות חדשות של ROI. וירידנט מהווה חלק מחברת HGST, חברת בת של ווסטרן דיגיטל. HGST עוסקת בפיתוח של כונני דיסקים קשיחים, כונני Solid State ברמת הארגון הגדול, פתרונות אחסון חיצוני חדשניים ושירותים לאחסון, שימור וניהול של הנתונים החשובים ביותר בעולם. פרטים נוספים באתר האינטרנט.

אודות קבוצת ח.י.
קבוצת ח.י. הינה אחת הקבוצות המובילות בארץ לייבוא ושיווק מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ותקשורת. הקבוצה מאגדת בתוכה מספר חברות הפועלות בתחומים שונים: שיווק מוצרי אלקטרוניקה וחשמל, שיווק רכיבים לתעשייה, שיווק מוצרי תקשורת וכן חברת שירות ולוגיסטיקה.

אירועים קרובים