Med-1 מרחיבה את הדטה סנטר שלה בצפון בעלות של 50 מיליון שקלים

בסיום הפרויקט יגדל שטח האירוח במתקן ב-25% - מ-13 אלף מ"ר ליותר מ-16 אלף מ"ר ● בשיחה עם אנשים ומחשבים מספר רוני שדה, מנכ"ל Med-1, על הפרויקט וסוקר את המגמות בתחום הדטה סנטרים

Med-1 מרחיבה בימים אלה את הדטה סנטר שלה בצפון הארץ, בפרויקט שהחל בתחילת השנה וצפוי להסתיים עד סופה – כך נודע לאנשים ומחשבים. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על 50 מיליון שקלים.

לדברי רוני שדה, מנכ"ל Med-1, "קצב האכלוס של המתקנים שלנו גבוה מהתחזיות ולכן אנחנו עוסקים בימים אלה בהרחבת שטחי האירוח במתקן שלנו בצפון. בסך הכול יש לנו כיום מעל 13 אלף מ"ר. בעקבות ההרחבה נציע 16 אלף מ"ר, עם רמות המיגון והאבטחה הגבוהות ביותר. בנוסף להרחבת שטחי האירוח, נגדיל את המערכות האלקטרו מכאניות התומכות. בין היתר, גיבוי החשמל יגדל פי 1.5 – מ-10 ל-15 מגה-וואט. הגדלת המערך האנרגטי תאפשר לנו להעמיד לרשות הלקוחות שלנו שטחי אירוח נוספים".

שדה התייחס בדבריו לעולם הדטה סנטר והאירוח באופן כללי ואמר כי "יותר ויותר מנמ"רים ומנהלי תשתיות IT מפנימים שפגיעה ברציפות ההפעלה של מערכות מידע יכולה להיות בעלת השפעה קריטית על הפעילות העסקית של הארגון – עד כדי השבתת הפעילות כולה. מסיבה זו ועקב הרגולציה, ארגונים בארץ ובעולם נדרשים להגן על מערכות המידע במתקנים ייעודיים".

הוא הוסיף כי "מערכות מידע תלויות בחשמל, קירור, מיגון ואבטחה. אלה ארבעת הגורמים הבסיסיים, שבלעדיהם אין הפעלה רציפה שלהן. בתחומים אלה אנחנו מתמחים ומתמקדים, על מנת להבטיח את פעילות מערכות ה-IT של לקוחותינו".

"גם למצב הכלכלי יש השפעה על השיקולים בהפעלת דטה סנטר אל מול אירוח", ציין. "העלויות הגבוהות, המעבר מ-CAPEX ל-OPEX והמורכבות של הקמת והפעלת דטה סנטר פנימי דוחפים ארגונים להוציא את מרכזי המיחשוב שלהם לאירוח חיצוני".

"כיום, ארגונים נמצאים בנקודה בה נפגשים אילוצים רבים, שפועלים להגברת הביקושים שלהם לשירותי אירוח למערכות ה-IT שלהם: המגמות בעולם, המצב הגיאו-פוליטי הייחודי לישראל, המצב הכלכלי והעלייה במודעות של הארגונים בתלות במערכות ה-IT שלהם, כמו גם הצורך להבטיח את רציפות פעילותן בשגרה ובחירום. כל זה מביא ארגונים להוציא את מערך המיחשוב שלהם לאירוח על ידי חברות כמו Med-1", אמר שדה.

Med-1 מפעילה מתקנים ייעודיים בצפון ובמרכז הארץ אותם כינה שדה "המתקנים האזרחיים הממוגנים ביותר בישראל להגנה על מערך המחשוב של הלקוחות. מדובר בחוות השרתים הגדולות במגזר האזרחי, עם יותר מ-60 אלף שרתים והתקני חומרה שונים בפריסה גיאוגרפית רחבה. כל המתקנים שלנו הם תת-קרקעיים, ממוגנים ומאובטחים ברמת השרידות הגבוהה ביותר בישראל, ועומדים בסטנדרטים בינלאומיים, בתקנות וברגולציות מהמחמירות ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים