תוכן שיווקי

סיפור הצלחה

Purepeak מקימה עבור eToro פרויקט דטה סנטר חדש באירופה המבוסס על שרתי HP המתקדמים

29/04/2014 16:08

eToro בחרה להקים באירופה את פרויקט הדטה סנטר החדש והמתקדם של החברה. את הפרויקט יישמה Purepeak, חברה אשר מתמחה בפתרונות דטה סנטר באירופה ובארצות הברית על בסיס טכנולוגיית FlexFabric לתקשורת אחודה (Converged Network) של HP. טכנולוגיה זו מאפשרת את חיבור שרתי הלהב לרשתות התקשורת והאחסון דרך אותם רכיבים ואת ניהול תשתית התקשורת במארזי הלהב מכלי אחד.

אלעד גוטפריד, Director of Production IT ב-eToro, אמר: "בחרנו להקים את חוות השרתים באירופה. המערכת הינה בעלת דרישות גבוהות במיוחד של שרידות, גמישות ויציבות, לאור האתגרים הרבים העומדים בפני eToro לשנים הקרובות. החברה צומחת בקצב מואץ ובסביבה מאתגרת, וכמנהל מערכות מידע בחברה שעובדת כל השנה ובכל שעות היממה, הייתי צריך לבחור את השותפים המתאימים ביותר למערכות מסוג זה".

לדבריו, "בחרתי ב-Purepeak, אותה אני מכיר זמן רב כחברה שמתמחה בפתרונות דטה סנטר באירופה ובארצות הברית, בדגש על מקצועיות גבוהה ותמיכה איכותית ומהירה מסביב לשעון".

"בנוסף, בחרתי ב-HP לאור הפלטפורמה האיכותית שלה לסביבת השרתים עם שירות גלובלי, שמניסיוני הוא ברמה הגבוהה ביותר. מהנדסי Purepeak ו-HP תמכו בי היטב לאורך כל תהליך התכנון, ההטמעה והשירות השוטף של המערכת", הוסיף.

HPרן ליברמן, CTO ב-Purepeak, ציין כי "רשת המסחר החברתית של eToro היא הגדולה בתחומה וניצבים בפניה אתגרים יוצאי דופן של עמידה בגידול אקספוננציאלי בקצב מהיר. אתגרים אלה, יחד עם הדרישה הקשיחה ליציבות ואמינות, והעובדה שלא ניתן להתפשר בנוגע לביצועים, מהווים יחד אתגר יוצא דופן. ל-Purepeak ניסיון רב בסביבות ייצור בחוות שרתים (Production Datacenter). אנחנו עומדים מדי יום בדרישות ייחודיות ומאתגרות מצד לקוחותינו ו-eToro היא דוגמה מצוינת לכך".

עמית מרקו על הפתרון של HP: "לסביבה מגוונת וצומחת כמו של eToro נדרשנו לתת פתרון גמיש, בעל יכולת גידול משמעותית, המאפשר ניהול נוח ופשוט וכמובן – שיתמוך בדרישת הביצועים הגבוהה שהלקוח נדרש לו. התשתית הטכנולוגית של HP, המבוססת על שרתי להב, התאימה באופן טבעי לדרישות של eToro לתת מענה מהיר ואיכותי למשתמשים וללקוחות שלהם".

"באמצעות טכנולוגיית ה-FlexFabric של HP, השרתים בתוך המארז מעבירים תקשורת ביניהם ללא צורך לעלות 'רמה' אחת למעלה, ומתחברים למערכות האחסון דרך אותם רכיבי תקשורת ממש – הן ב-Iscsci והן ב-FC", הוסיף.

הוא ציין כי "HP מלווה את eToro ו-PurePeak לכל אורך תהליך ההטמעה ונרתמת לעזרה באתגרים עתידיים ב-DC של eToro".

eToroאודות PurePeak
החברה מתמחה באירוח ואספקת שירותי מיחשוב ותקשורת לחברות היי-טק וסטארט-אפים באמצעות חוות שרתים הפרושות ברחבי העולם. הפתרונות הטכנולוגיים אותם מספקת החברה משלבים את יכולת אינטגרציית מערכות התקשורת של מומחי PurePeak לצד ניסיון מוכח בביצוע ותפעול פתרונות מורכבים, המאפשרים לחברות ואתרי אינטרנט בינלאומיים לפעול בזמינות מרבית תוך שרידות גבוהה ולקצר את זמן הגישה המקוון לקהלי המטרה.

אודות eToro
החברה מפעילה את רשת ההשקעות הגדולה בעולם, עם מעל 3.5 מיליון משתמשים רשומים ב-170 מדינות ואלפי חשבונות חדשים הנפתחים מדי יום. eToro מובילה את מהפכת המסחר החברתי דרך הכוח של הקהילה המניע את הרשת, מה שמאפשר לכל משקיע לראות, לעקוב ולהעתיק אוטומטית את הפעולות של משקיעים אחרים בזמן אמת. עם מגוון רחב של כלי מסחר חברתיים, הן במובייל והן בווב, eToro פונה למשקיעים בכל רמות המסחר ומספקת חוויית מסחר שאין דומה לה.

אירועים קרובים