תוכן שיווקי

לקראת אירוע | VMware מכריזה על פתרוןHorizon 6 ל-"פיבלוש" – אפליקציות ותחנות עבודה וירטואליות מממשק אינטגרטיבי מאוחד

29/04/2014 16:41

חברת VMware, המובילה בתחום הווירטואליזציה ותשתיות הענן, השיקה היום (ג') את פתרון VMware Horizon 6, שמפשט את הניהול והאוטומציה של התשתיות הווירטואליות בארגון. הפתרון המשולב החדש כולל יכולות הפצת אפליקציות (Published Applications) ותחנות עבודה וירטואליות (VDI) תחת פלטפורמת ניהול מרכזית אחת. בכך הופך לפתרון המקיף ביותר בתעשייה עבור תחנות עבודה וירטואליות, כולל יכולת ניהול מרכזית לכל הסוגים האפשריים של יישומים ארגוניים בתחנות העבודה הווירטואליות, כולל תחנות פיזיות ומחשבים ניידים.

פתרון VMware Horizon 6 מציג יכולות חדשות המשתלבות למעטפת של פתרון מרכזי אחד שמספק גישה יעילה לניהול יישומי חלונות (Windows) של תחנות עבודה וירטואליות. באמצעות הפתרון החדש, יישומים של ארגונים ומערכות הפעלה של חלונות מנוהלים באופן מרכזי, כך שעדכונים של המערכת נעשים בזריזות וביעילות. בנוסף, Horizon 6 מאפשר לפבלש למשתמש הקצה יישומים לפי הצורך, בין אם מדובר ביישומים בודדים או בתחנת העבודה במלואה. כל זאת לצריכה גם מהענן הפרטי וגם מעננים ציבוריים המבוססים על הטכנולוגיה של VMware.

"הכרזה זו ללא ספק תרחיב את היקף השימושים אותם יכולים הארגונים לספק לעובדיהם על בסיס טכנולוגיות EUC VMware. טכנולוגיות אלה מאפשרות לארגונים להצטרף למהפכה ביישומים הארגוניים ובתחנות העבודה שלהם בעידן הענן הנייד על ידי הרחבת הגישה לעובדים מכל מכשיר ומכל מקום, באמצעות פתרון מקיף, פשוט, מאובטח וחסכוני", מסביר אופיר זמיר, מנהל טכנולוגי בכיר לאזור אגן הים התיכון ב-VMware. "פתרון VMware Horizon 6 מתייחס לנושאים האלה ומספק יכולות חדשות כמעט באותו מחיר של תחנות עבודה פיזיות. הפתרון מהווה ציון דרך מרכזי, שממשיך את קצב החדשנות המהיר אותו מציעה VMware כשלב הבא במעבר לתחנות עבודה וירטואליות".

פתרון Horizon 6 מספק את הפלטפורמה העשירה ביותר בשוק, עם יכולות פיבלוש אפליקציות מבוססות RDS ותחנות עבודה וירטואליות ופיסיות ממערך ניהול מרכזי. בנוסף מערך אחסון אופטימלי מסוג Virtual SAN המפשט ומוזיל את עלויות הפתרון כחלק מתפיסת ה-SDDC. לכל היכולות החדשות נוספת מערכת ניהול ואוטומציה המספקת ניהול ביצועים, ומשאבים עם יכולות Self Service דרך חיבור חדש למוצר ה-vCloud Automation Center של VMware.

אודות VMware
חברת VMware, מובילה בפתרונות בתחום הווירטואליזציה ותשתיות הענן, מאפשרת ללקוחותיה לשגשג בעידן הענן. לקוחות מסתמכים על VMware שתעזור להם לשנות את הדרך שבה הם בונים, מספקים וצורכים מידע באופן מהפכני, שמבוסס על צרכיהם האישיים. בשנת 2013 הכניסה החברה 5.21 מיליארד דולר ויש לה מעל 500 אלף לקוחות ומעל 55 אלף שותפים. בסיס החברה ממוקם בעמק הסיליקון עם סניפים רבים מסביב לעולם.

אירועים קרובים