בינת מערכות תוכנה תשווק את פתרונות החיזוי האנליטי של C-B4 הישראלית

מוצריה של C-B4 מיועדים למגוון רחב של עסקים ושווקים ● הפתרונות הוטמעו בחברות גדולות בעולם כמו AT&T, קימברלי-קלארק, אורקל, אמדוקס וג'נרל מוטורס

בינת מערכות תוכנה, מקבוצת רד-בינת, תשווק את מוצריה של C-B4, חברה פרטית שהחלה כפרויקט רחב היקף באוניברסיטת תל אביב, עם למעלה מ-40 שנות אדם שהושקעו בפיתוח אלגוריתמי חיזוי מבוססי תבניות.

מוצרי החברה ניתנים ליישום במגוון רחב של עסקים ושווקים, ביניהם תחומי הקמעונות, תקשורת, ייצור, פיננסים ואבטחה. כמות המידע המנותח על ידי החברה הוא רב, וכך ניתן לאתר דפוסי קניה ושימוש מדויקים הכוללים, למשל, את מועד הקניה, מזג האוויר בעת הקניה או השימוש, מיקום הקניה או השימוש, סוג החנות, האם נעשה שימוש בקופון, האם בוצע מהלך פרסומי שקדם למכירה, ועוד. הדו"חות שמפיקה החברה מכילים תסריטים ותוצרים ברורים המבוססים על אלגוריתמי החיזוי – ביצוע פעולה X יניב גידול המכירות ב-Y, הוספת מוצר מסוים לחנות מסוימת יגדיל את הפדיון בהיקף מסוים, וכדומה.

מוצרי החברה הוטמעו בחברות גדולות בישראל ובעולם, בהן AT&T, סינגטל (Singtel), קימברלי-קלארק (Kimberly-Clark), אורקל (Oracle), אמדוקס (Amdocs), ג'נרל מוטורס (General Motors), סופר פארם, קבוצת דלק, משרד ראש הממשלה, צה"ל וגופים רבים נוספים.

יוני בן שאול, מנכ"ל C-B4: "הייחודיות של C-B4 היא בכך שהיא מספקת פתרון חיזוי אוטומטי לחלוטין, היורד לרמה הפרטנית ביותר. הפתרון של C-B4 אינו מניח מראש מודלים סטטיסטים, אלא עובד באמצעות טכנולוגיה של Data Compression ו-Pattern Analysis. פתרון החיזוי של C-B4 מיועד למקבלי החלטות ומנהלי BI, ומייצר באופן אוטומטי תובנות ישימות וכמיתות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים