טוויטר: הגידול האיטי במספר המשתמשים מעורר חששות בוול סטריט

שער המניה של הרשת החברתית צמח לאחר תום המסחר ביום ג' ביותר מ-10%

רגע עם טוויטר

שערה של מניית טוויטר (Twitter) צנח לאחר תום המסחר ביום ג' ביותר מ-10%, לאחר שהתברר כי קצב הגידול במספר המשתמשים של טוויטר נותר איטי גם ברבעון הראשון.

היקף המכירות של טוויטר עלה ברבעון שהסתיים ב-31 במרץ ביותר מפי 2 ל-250.5 מיליון דולר, בהשוואה ל-114.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, ובהשוואה לתחזיות בוול סטריט שעמדו על 241.5 מיליון דולר. הרווח המתואם למניה בניכוי הוצאות מסוימות עמד על אפס – תוצאה טובה מהצפוי, לאחר שבוול סטריט צפו הפסד של שלושה סנט למניה.

למרות שהתוצאות הכספיות היו טובות מהצפוי, קצב הגידול במספר המשתמשים אכזב את המשקיעים. מספר המשתמשים הפעילים עמד ברבעון על 255 מיליון – גידול של 5.8% בלבד ביחס לרבעון הקודם, בו עמד מספר המשתמשים הפעילים על 241 מיליון.

בפברואר הודה מנכ"ל טוויטר, דיק קוסטולו, כי החוויה שמעניק השירות למשתמשים חדשים אינה אידיאלית, וכי בחברה מתכננים שורה של שיפורים על מנת להקל על מצטרפים חדשים. אולם, נראה כי מאמצים אלה עדיין לא נשאו פרי, ולפי שעה אין סימנים להאצה צפויה בקצב הצמיחה של מספר המשתמשים.

"נראה כי מספר המשתמשים החודשי הממוצע היה נמוך מהציפיות, במיוחד לאחר אירועים כה רבים ברבעון הראשון" אמר ניל דושי, אנליסט מדיה מחברת CRT Capital Group, "דוגמת אולימפיאדת החורף, משחקי הסופר בול, טקסי האוסקר והגראמי וגם האירועים באוקראינה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים