שמוליק אנג'ל, סימנטק: "עולם האיומים משתנה – וזו בעיה לא רק של הלקוחות, אלא גם של הספקים"

"המידע הארגוני משתנה - יש מידע מובנה ומידע בלתי מובנה, וחל טשטוש בין המידע הארגוני והפרטי. כל אלה יוצרים מצב בו לעיתים רבות מנהלי האבטחה מתקשים להסביר למנהלים מדוע עלויות האבטחה גדולות כל כך", אמר אנג'ל, מנכ"ל סימנטק

"איומי אבטחת המידע הולכים ונהיים מורכבים יותר, היקף האיומים גדל, ועימם, גם היצע פתרונות האבטחה. נוצר מצב בו האתגרים עימם מתמודד מנהל האבטחה בארגון רבים ומורכבים יותר. השינויים בנוף האבטחה מביאים לכך שהם לא יכולים להתמודד עימם לבד. המדובר בבעיה שאינה רק של הלקוחות, אלא גם של ספקיות האבטחה. המענה לכך הוא אינטגרציה בין ספקיות IT שונות", כך אמר שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק (Symantec) ישראל.

אנג'ל דיבר בפתחו של כנס השותפים שערך הסניף הישראלי של ענקית האבטחה. הכנס נערך היום (ד') ומחר (ה'), במלון מרידיאן באילת, בהשתתפות יותר ממאה שותפים. את הכנס הנחתה גילי נצר, מנהלת שיווק אזורית של החברה. לדברי אנג'ל, אתגרי המנמ"ר ומנהל האבטחה הארגוני השתנו: "היקף האיומים גדל, כמות כלי האבטחה גדלה אף היא, ובנוסף, עלויות הטיפול באיומים עלו אף הן. מנגד, המידע הארגוני משתנה – יש מידע מובנה ומידע בלתי מובנה, וחל טשטוש בין המידע הארגוני והפרטי. כל אלה יוצרים מצב בו לעיתים רבות מנהלי האבטחה מתקשים להסביר למנהלים מדוע עלויות האבטחה גדולות כל כך". לכן, אמר אנג'ל, מה שנדרש הוא צמצום כמות הספקים לתחום, אינטגרציה עמוקה יותר ביניהם, פישוט מערכות האבטחה, וניהול מרוכז שלהן, לצד מתן גמישות".

סימנטק, אמר אנג'ל, נוסדה ב-1982, מחזור המכירות השנתי שלה עומד על יותר משבעה מיליארד דולרים, היא מונה יותר מ-16 אלף עובדים, ופועלת ב-48 מדינות. כלל 500 החברות הגדולות בעולם הם לקוחות סימנטק, אשר מגנה על כמיליארד מערכות IT ומחשבים. לדבריו, "החיישנים של סימנטק 'רואים' (אך לא קוראים) ומנטרים 8 מיליארד מיילים ביום, נתון המשקף שליש מהתעבורה האלקטרונית בעולם, מה שמספק לה יכולת לתת ללקוחות בינת אבטחה ברמה נרחבת".

בהתייחסו לסניף הישראלי, אמר אנג'ל כי "התחרות בשוק המקומי קשה, בשל השינויים העוברים על עולם ה-IT מחד ועל עולם האבטחה מאידך. כמה מהמוצרים שלנו מותקנים בקרב יותר מ-2,000 לקוחות ארגוניים בארץ. היקף השוק אבטחת המידע וההגנה עליו יצמח ב-5-9%, ואילו אנו נצמח השנה בנתון דו-ספרתי באחוזים".

בהתייחסו לתכנית השותפים העסקיים החדשה של החברה, אמר אנג'ל כי היא תושק במאי השנה, והיא מתגמלת יותר את השותפים, בהיבט הטכנולוגי והכספי, כאשר מטרתה היא העמקת נתח השוק של החברה בקרב לקוחותיה הקיימים והשגת לקוחות חדשים. "על מנת להתמודד טוב יותר עם מורכבים האיומים ועם ריבוי הספקים, נדרש לפשט את הטיפול באבטחה, והדבר ייעשה על ידי השותפים", אמר אנג'ל, "אנו רואים יותר ויותר מתקפות על ממשלות, ארגונים ואנשים פרטיים, ולכן יש לחץ הולך וגובר על מדינות לעשות דברים מרכזיים – עבור כולם". הוא סיכם באומרו כי "המטרה היא לאפשר ללקוחות לפעול, כאשר ההגנה היא רק אמצעי. המשימה שלנו היא לאפשר לארגונים לעשות עסקים בצורה מאובטחת, על מנת שהארגונים יתמקדו ביעדיהם העסקיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים