רון כהן, סימנטק: "אתגר מנהל האבטחה כיום הוא התמודדות עם איומים ידועים ולא ידועים – במקביל"

"מומלץ למנהל האבטחה לפעול עם גופים גדולים היודעים לספק מידע איכותי", אמר כהן, מנהל טכנולוגיות אזורי בחברה

"מנהלי אבטחת המידע בארגונים מתמודדים בכמה חזיתות: לצד העובדה שהיקף האיומים גדל, והאיומים הופכים מורכבים יותר, נוצר מצב בו נדרש להתמודד עם מגוון איומים – ידועים ובלתי יודעים. צמצום כמות הספקים ואינטגרציה ביניהם יביאו לפישוט ניהול האבטחה ולרמת אבטחת מידע גבוהה יותר", כך אמר רון כהן, מנהל טכנולוגיות אזורי, סימנטק (Symantec).

כהן דיבר בכנס השותפים שערך הסניף הישראלי של ענקית האבטחה. הכנס נערך היום (ד') ומחר (ה'), במלון מרידיאן באילת, בהשתתפות יותר ממאה שותפים, והנחתה אותו גילי נצר, מנהלת שיווק אזורית. לדברי כהן, "אנו מגנים על אנשים ומידע, ללא תלות בתשתיות ה-IT הארגוניות שלהם, פיזיות ו-וירטואליות. המשימה היא לספק לארגונים יכולות זמינות ושרידות גבוהים יותר, לצד הגדלת הגמישות התפעולית".

כהן תיאר את השינויים שערכה החברה בהיבט היצע המוצרים שלה. כך, אמר, חטיבה אחת פועלת בעולם חוויית המשתמש, עם טכנולוגיה של הגנה על עמדות קצה, ניהול רכיבים ניידים (MDM) ופתרונות אבטחת למגזר הפרטי. חטיבת המוצרים השנייה, אמר כהן, מטפלת בהגנה על המידע, "ניהול הנתונים, גיבוי ושחזור נתונים, זמינות שלהם, אחסון, ניהול האחסון וניהול המידע, עם פתרונות חומרה משולבים לכל אחד מהתחומים".

גילי נצר, מנהלת שיווק אזורי בסימנטקהחטיבה השלישית, אמר, מספקת פתרונות אבטחת מידע לדטה סנטר, פתרונות הגנה על המידע בשער הארגון, בינה של אבטחה ומודיעין אבטחת מידע". כהן סיכם בציינו כי השינויים שערכה החברה בוצעו במטרה לייצר אינטגרציה עמוקה יותר בין המוצרים, כמו גם שילוב אפשרי עם מוצרים של ספקיות IT אחרות, "מנהל האבטחה נדרש להיות קשוב לשינויים בשוק ה-IT ובעולם האבטחה, ולכן מומלץ לו לפעול עם גופים גדולים היודעים לספק מידע איכותי – מהם האיומים שקרו אם נידרש יהיה להתמודד עימם בעתיד, ומהו מודיעין כוונות, כגון מתקפות צפויות על מגזרים מסויים".

"למצב את סימנטק כרשות להגנת המידע"
גילי נצר אמרה כי תוכנית השותפים החדשה תושק במאי. התכנית, אמרה תהיה אחודה ומטרתה להביא לשותפים יותר ערך, כספי וטכנולוגי. כנס השותפים באילת, ציינה, מתקיים זו השנה הרביעית ברציפות, ושיאו יהיה בכנס מרכזי בלונדון שיקרה באוקטובר השנה.

נצר תיארה את המיתוג מחדש של החברה, שהמסר שלו הוא לא לספר מה סימנטק מונעת מהלקוחות הארגוניים, אלא כיצד היא מאפשרת להם לעבוד או ליהנות, בבית או במשרד, במחשב הנייד או הנייח, בטאבלט או בטלפון החכם. "אם עד היום", אמרה נצר, "היינו ממוצבים כ'שומר', הרי מטרתנו לשדרג את המיתוג ולמצב עצמנו כיועץ, מוביל אסטרטגי לתחום ההגנה, מי שמאפשר לארגונים להמשיך ולפעול בצורה מאובטחת". נצר ציינה כי רק מחצית מהכנסות החברה מגיעות מעולם אבטחת המידע, וכי המחצית השנייה מגיעה ממכירות של פתרונות זמינות נתונים, גיבוי, DR, BCP, ניהול מידע וניהול האחסון, תוך הגדלת התפוקה ויעילות המשתמשים.

מטרת המיצוב מחדש, אמרה נצר, "היא להיות 'הרשות להגנת מידע'. רשות, משמע חדשן, יועץ ומשפיע; הגנה, משמע טיפול בהיבטי אבטחת המידע וזמינות הנתונים; מידע – נתונים, מערכות, זהויות, וקשרים בין ישויות".

"אנו שומרים על הלקוח ומאבטחים אותו בכל מקום", סיכמה נצר, "על מנת שהוא יוכל להתרכז בליבתו העסקית. בזכות האינטגרציה של הנתונים וההיתוך של הבינה ומודיעין האבטחה, אנו מסייעים ללקוחות להימנע מסיכונים על בסיס יומיומי, תוך אספקת זמינות, שרידות וגמישות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים