Frontback: האפליקציה שתשדרג לכם את הסלפי

אם גם אתם נכנעתם לשגעת הסלפי, האפליקציה שנסקרת הפעם במדור שלנו לוקחת את אמנות הצילום העצמי צעד אחד קדימה

אם למישהו היה ספק עד כמה הסלפי, התמונות בהן אנחנו מצלמים את עצמנו, הפכו לדבר הכי חשוב אולי כיום בטלפונים חכמים, כל מה שצריך לעשות הוא לקרוא את התיאורים של חלק מהטלפונים החדשים שיוצאים לאחרונה לשוק. ברגע שמגיעים לחלק שמתאר את המצלמות שמשובצות במכשירים המילה סלפי מופיעה שם בהטיה כזו או אחרת, עם שלל תיאורי צבעוניים אחרים שמנסים להוכיח עד כמה המצלמה הקדמית טובה לשימוש הזה.

למעשה, אם אתם זוכרים, רק לאחרונה אמרו ב-HTC שהם רוצים לשלוט בשוק הסלפי, וכי "אתם תראו השקעה גדולה יותר בתחום הזה. בחלק מהשווקים 90% מהתמונות המצולמות הן תמונות סלפי".

אז מה הפלא שיותר ויותר אפליקציות שמגישות לחנויות של היצרניות השונות עוסקות בנושא? וגם במקרה הזה, כל אחת מנסה למצוא את הנישה שלה, זו שתגרום למשתמשים להשתמש בה כדי לצלם את תמונות הסלפי שלהם, לבד או עם החברים.

וזה בדיוק מה שמנסה לעשות גם Frontback שמיועדת לסביבת האנדרואיד בגרסה 4.0 ומעלה: היא אחת מבין האפליקציות שמציעות לשלב בתמונה אחת צילום מהמצלמה האחורית עם סלפי מהמצלמה הקדמית, אבל היא לוקחת את זה קצת קדימה ומכניסה את כל הנושא גם למסגרת של רשת חברתית.

למעשה, אחרי הרישום, הרשת החברתית היא הדבר הראשון שבא לידי ביטוי כשנכנסים אל האפליקציה. קודם כל רואים תמונות Frontback שצולמו על ידי משתמשים אחרים באפליקציה. אפשר לגלול בין התמונות המוצגות מעלה ומטה, הן מוצגות לפי זמן צילום, ואם מוצאים תמונה שמוצאת חן בעיניכם אפשר ללחוץ על הלב באמצע כסימן לאהבתי ואפשר ללחוץ על הפתור התפריט בפינה הימנית התחתונה של התמונה כדי לבחור לשתף אותה (או לדווח 'לרשויות' במקרה של תמונה פוגענית).

לחיצה על שם המשתמש מעבירה לעמוד הפרטי שלו בו מוצגים כמה פרטים עליו, ובגלילה מטה גם התמונות שהוא שיתף. כמו כן אפשר לבחור לעקוב אחריו באופן קבוע, וכן לבחון את רשימת אלו שעוקבים אחריו או שהוא עוקב אחריהם. כן, רשת חברתית לכל דבר ועניין. במקרה של מישהו שלא כל כך רצוי, אפשר גם ללחוץ על אייקון צלמית השניים בפינה הימנית העליונה של המסך כדי לחסום אותו.

זה הזמן לבחון את התפריט הראשי של האפליקציה שנמצא בפינה השמאלית העליונה מאחורי האייקון שמייצג אותה. לחיצה על Home מחזירה אל העמוד הראשי ואל התצוגה השוטפת של התמונה, לחצה על Explore מאפשרת לחפש תמונות לפי קטגוריות שונות, או לפי האשתגים, לחיצה על Notifications מאפשרת לראות הודעות שקשורות אליכם, כאלו שלחצו על אהבתי בתמונות ששלחתם וכאלה שהתחילו לעקוב אחריכם באופן קבוע, לחיצה על Find Friends מאפשרת לכם למצוא חברים מרשתות חברתיות אחרות או מרשימת אנשי הקשר שלכם בטלפון, ולחיצה על Me מעבירה לעמוד ההגדרות האישיות.

ומתברר שיש לא מעט הגדרות. אפשר לכתוב כמה מילים אישיות, כולל שימוש בהאשתגים, אפשר להתחבר לפייסבוק (Facebook), טוויטר (Twitter) ואינסטגרם (Instgram) כדי למצוא חברים וכדי להפיץ אל השירותים הללו תמונות ישירות מהאפליקציה. אפשר לבחור לבצע מעקב אוטומטי אחרי חברים שהאפליקציה מזהה בשירותים האחרים, אפשר 'להיעלם' מהשטח אם בוחרים בפרטיות מוחלטת, ואפשר גם לבחור לקבל הודעה בכל פעם שמישהו לוחץ על האייקון אהבתי או מתחיל לעקוב אחריכם – רק שהאפשרות האחרונה לא ממש הוכיחה את עצמה כעובדת ברוב המקרים, אתם תתפלאו לראות תחת Notifications כמה אירועים התרחשו מסביבכם ולא ידעתם בכלל שהם קרו.

אה, כן, וצריך גם לצלם מדי פעם. הצילו עצמו פשוט מאוד. ברגע שלוחצים על אייקון המצלמה החלק העליון של המסך הופך לפעיל. מכוונים למה שרוצים לכוון, ולוחצים. אחר כך המיקוד עובר לחלק התחתון ולמצלמה הקדמית, אל הסלפי, ושוב, לוחצים ומצלמים. נקודה קטנה ליד אייקון המצלמה עוזרת להזכיר איזו מצלמה תצלם ברגע הלחיצה על אייקון המצלמה. לחיצה על אחד מחלקי התמונה, אם הוא לא מוצלח בעיניכם, מאפשר לצלם אותה שוב תוך שמשאירים את החלק השני על כנו. אפשר גם להשתמש בטיימר קצר, וכן לבחור האם להשתמש במבזק בלחיצה על האייקונים המתאימים שמופיעים בחלק העליון של התמונה.

ברגע שמרוצים מהתמונה הכוללת לוחצים על אייקון החץ ומעלים לשירות, וזהו.

Frontback בהחלט מספקת שעשוע חביב לאלו שאוהבים לצלם תמונות סלפי, ורוצים לקחת א זה צעד אחד קדימה. מהר מאוד תמצאו שמדובר ברשת פעילה למדי, ושיש כמה אנשים שבהחלט יודעים להשתמש בה כדי להוציא צילומים ממש מעניינים ממצלמת המכשיר שלהם.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים