לינקדאין: ההכנסות זינקו ב-46%; הרווח הנקי הפך להפסד

העלייה הניכרת בהכנסות לא סייעה לשמור על רווחיות, מאחר שההוצאות עלו בשיעור ניכר יותר ● החברה סגרה את הרבעון עם הכנסות בסך 473 מיליון דולר ורווח והפסד נקי של 13 מיליון

תוצאות מעורבות. לינקדאין

לינקדאין (LinkedIn) סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם זינוק בהכנסות, אולם עלייה חדה בהוצאות הביאה לכך שהיא עברה מרווח להפסד נקי.

על פי התוצאות שפרסמה החברה בסוף השבוע, ההכנסות שלה זינקו ב-45.73% ל-473.19 מיליון דולר לעומת 324.71 מיליון. הגידול החד הזה לא הספיק על מנת להביא לעלייה ברווח הנקי של החברה, או לפחות להשאיר אותה ברווחיות, מאחר שההוצאות עלו בשיעור ניכר יותר – 57.4% – ל-473.96 מיליון דולר בהשוואה ל-301.06 מיליון. כתוצאה מכך, ובעקבות זינוק של פי 19 בחבות המס, עברה הרשת החברתית להפסד נקי של 13.45 מיליון דולר לעומת רווח נקי של 22.62 מיליון ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד הנקי למנייה עמד על 0.11 דולר בהשוואה לרווח של 0.2 דולר.

עוד עולה מהנתונים כי ההוצאות הגולמיות של לינקדאין האמירו ב-47.36% ל-62.46 מיליון דולר מול 42.384 מיליון, הרווח הגולמי טיפס ב-45.49% ל-410.74 מיליון דולר לעומת 282.32 מיליון והרווח הגולמי השולי הגיע ל-86.8% בהשוואה ל-86.95%. הזינוק, בשיעור של 59.02%, בהוצאות התפעוליות של החברה, ל-411.5 מיליון דולר מול 258.78 מיליון, הביא אותה למעבר להפסד תפעולי של 764 אלף דולר לעומת רווח של 23.61 מיליון.

הנהלת החברה מעריכה שברבעון הנוכחי היא תגיע להכנסות של בין 500 ל-505 מיליון דולר ושבכל השנה הן יעמדו על בין 2.06 ל-2.08 מיליארד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים