תוכן שיווקי

לקראת אירוע | "איך להמריא לענן ולהשאיר את הרגליים על קרקע המציאות"

04/05/2014 17:52

בשנתיים האחרונות הפכה חברת הראל טכנולוגיות מידע לאחת מחברות האינטגרציה המובילות בישראל, לא רק מבחינת איכות אלא גם בכמות. בשנת 2013 ביצעה הראל למעלה מ-150 פרויקטים מורכבים, מרביתם בתפיסת Turnkey של פלטפורמה מנוהלת. כחברה בקבוצת One1, הראל מסוגלת להביא לפרויקט יכולות ייחודיות ואיכותיות ולשמור על היתרונות של "אחריות בנקודה אחת".

הרעיון שנותן מסגרת וכיוון לכל
בין אם אתם רואים בענן פלטפורמה לאספקת שירותי יישומים ובין אם השתכנעתם כי זה השלב האחרון באבולוציה של תפיסת המחשוב, לא תופתעו לשמוע שהרעיונות האלה מהדהדים בראשו של כל גורם בכיר בעולם ה IT, "הענן הוא הרעיון המאחד שנותן מסגרת קונספטואלית וכיוון ברור לכל מה שאנו עושים בהווה, גם אם אתם לא מוצאים בספר התקציב סעיפים המוכתרים במילה "ענן". ענן הינו רעיון שהגיע זמנו וזו רק שאלה טקטית איך ליישם אותו ובאיזה קצה. מערכות גדולות כיום רגילות לריכוזיות של החומרה, לסטנדרטיזציה של התהליכים ולצריכת יישומים כשירות. אלא שעד כה התפיסה הזאת יושמה בפתרונות מונוליתיים קלאסיים, כפי שהיה מקובל ב-Enterprise העסקי. גופים רבים כיום נמצאים בתפיסה זו, חלקם לקחו כבר חלק בתהליך המעבר לענן וחלקם עדיין שוקלים או בודקים זאת. הענן מציע לנו כיום מודל גמיש ויעיל יותר, כך שאין ספק לאן נושבת הרוח בעולם זה.

כחלק מדילמת הענן, לאחרונה החלו דיבורים רבים בכל הקשור למושג ה BYOD, אשר מתחיל להיתפס בעולם ה IT כחלק מפתרון הענן. ארגונים רבים הרוצים להחליף את תחנות העבודה השולחניות במודל Desktop as s Service. לאור התפתחות עולם הענן והתקדמות טכנולוגית של פתרון ה VMware Horizon View, חברת הראל טכנולוגיות מידע משוכנעת שהתוצאה בעולם זה תהיה טובה יותר. להראל טכנולוגיות מידע ניסיון רב בביצוע פרויקטים מבוססים Horizon View מבית VMware וזכתה לתכנן, להטמיע ולהוביל פרויקטים מורכבים בעולם זה בשילוב פתרונות נוספים בחבילה כגון Mirage ו-Workspace.

חברת הראל טכנולוגיות מידע מאמינה כי לכל לקוח יש להתאים פתרון ענן ייחודי העונה על דרישותיו העסקיות ואופן פעילות ה IT של הארגון.

איך ההסתגלות משפיעה על האג'נדה של מנהל מערכות המידע?
הגדרת התפקיד משתנה מ"מנהל תפעול מערכות מחשוב" ל"מנהל ידע ארגוני" והדגש עובר מבניית תשתיות טכנולוגיות להפקת תועלת עסקית מכל משאבי הידע, הפנימיים והחיצוניים. השימוש בענן כפלטפורמה חוסך ממנהל מערכות המידע את ההתעסקות בפרטי תצורת החומרה וסביבת העבודה הסטנדרטית לטובת התמחות בניהול דימני של תשתיות המידע ואופטימיזציה של ההלימה ליעדי הארגון.
התפקיד של האינטגרטור לא מתבטל, במחשוב הענן הוא אפילו חשוב יותר. אבל נקודת מרכז הכובד שונה לחלוטין: היא כבר לא בהתקנת חומרה, תצורת מערכת, חיבור ציוד פריפריאלי ורישות תשתיות, אלא באופטימיזציה כוללת של הפלטפורמה, התאמתה לשליטה ובקרה בזמן אמת, אבטחה וסקלאביליות. האינטגרטור החדש הוא מומחה ביישום המתודות המסורתיות של ניהול IT בסביבת הענן.

סיכום: האנשים עושים את ההבדל
בשנתיים האחרונות הפכה הראל טכנולוגיות מידע לאחת מחברות האינטגרציה המובילות בישראל.
הייחודיות של הראל טכנולוגיות מידע נובעת מהיכרות ממושכת ומעמיקה עם החומרה- שרתים, מערכות אחסון מתקדמות, תחנות קצה וציוד תקשורת ברמה שלא תמצאו אצל אינטגרטורים אחרים. הראל טכנולוגיות מידע לוקחת על עצמה ביצוע פרויקטים של אינטגרציה בסופה הלקוח מקבל פלטפורמה (ענן) מוכנה להתקנת היישום העסקי. מערכת הפעלה, הווירטואליזציה, האחסון, התקשורת והניהול כבר מותקנת בתצורה הולמת לצורכי הלקוח או עבור ספק השירות Platform as a Service.

גם השנה הראל טכנולוגיות מידע תמשיך במגמה לתפוס נתח ההולך וגדל בשוק האינטגרציה, תוך הדגשת היתרון התחרותי שלה בפרויקטים גדולים. "נחזק את הבסיס הטכנולוגי בתחום התוכנה, בעיקר את ההתמחות הרבה שלנו בפתרונות ענן". הראל טכנולוגיות מידע משוכנעת שלקוחותיה כבר שמו לב להתפתחות המבורכת שלה, שנועדה בעיקר לשרת אותם טוב יותר ולבנות יחסי שותפות עסקית לזמן ארוך. הראל טכנולוגיות מידע מתגאה באיכות השירות אשר היא מספקת כיום ללקוחותיה כבר למעלה מ-20 שנה וממשיכה להניף ולקדם את הסיסמא שלה: "האנשים עושים את ההבדל".

הראל טכנולוגיות מידע הינה שותף בכיר של VMware ברמת Premium ומובילה בכלל פתרונות הענן המוצעים כיום במשפחת המוצרים של חברת VMware.

אירועים קרובים