EMC מתחייבת לביצועים: תשלם מיליון דולר למי שיצליח לפגוע בביצועי מערכות XtremIO שפותחו בישראל

במסגרת הקמפיין החדש, שתקף מהיום ועד ה-30 בספטמבר, תשלם EMC את הפרס למשתמש הראשון שיצליח להציג השבתה, פגיעה בביצועים או מעבר לפעילות במצב "System Garbage Collection" במערכות ה-XtremIO שלו ● המערכות פותחו על ידי חברת הסטארט-אפ הישראלית XtremIO, שנרכשה על ידי EMC לפני כשנתיים תמורת 450 מיליון דולר

דיוויד גולדן, מנכ"ל EMC II

ב-2001 יצאה אורקל (Oracle) בקמפיין שהבטיח פרס של מיליון דולר למי שיצליח לפרוץ את בסיס הנתונים שלה, והצליחה למתג את עצמה כמי שלא רק מדברת על אבטחה – אלא גם מוכנה לשלם. כעת מאמצת את המודל הזה ענקית האחסון EMC, שמציעה מיליון דולר למי שיצליח להשבית או לפגוע בביצועים של XtremIO – מערכות אחסון פלאש (Flash), המבוססות על טכנולוגיה ישראלית.

הפרס המסקרן הוכרז בערב יום העצמאות על ידי דיוויד גולדן, מנכ"ל חטיבת תשתיות המידע של EMC, על בימת המליאה המרכזית של EMC World 2014 – הכנס השנתי של החברה, שנערך השבוע בלאס וגאס. הכנס, שמשך אליו כ-15 אלף משתתפים מ-99 מדינות, יינעל מחר (ה') בשעות הערב.

מערכות XtremIO תוכננו במטרה לספק ביצועים גבוהים במערכי אחסון מבוססי פלאש. הן פותחו על ידי חברת סטארט-אפ ישראלית בעלת אותו שם, שנרכשה על ידי EMC תמורת 450 מיליון דולר לפני כשנתיים. במסגרת הקמפיין החדש, תשלם EMC מיליון דולר למשתמש הראשון שיצליח להציג השבתה, פגיעה בביצועים או מעבר לפעילות במצב "System Garbage Collection" במערכות ה-XtremIO שלו. האתגר תקף מהיום ועד ה-30 בספטמבר 2014.

"הרבה ספקי אחסון היום מדברים באוויר ומבטיחים הבטחות שהם לא יכולים לעמוד בהן. רצינו להבטיח שהשוק יידע שאנחנו לא רק מבטיחים, אלא גם עומדים במילה שלנו", אמר גולדן לאנשים ומחשבים. "אנחנו מכריזים על ההתחייבות הזו, כי אנחנו מאמינים שאנחנו ספק הפלאש היחיד בשוק שיכול לעמוד בהבטחות הזמינות והביצועים. ההתחייבות הזו אמנם סיבכה אותי עם המחלקה המשפטית שלנו ועם אנשי השיווק, אבל התגברנו על זה ואנחנו שמחים לסכן מיליון דולר כדי להדגיש את הנקודה שלנו ולהציג לשוק עד כמה גדול הפער בין XtremIO ובין המתחרים".

דיוויד גולדן, מנכ"ל חטיבת תשתיות המידע של EMC, מכריז על הפרס בלאס וגאס

בתשובה לשאלת אנשים ומחשבים, אמר גולדן, כי רוב הפיתוח של XtremIO עדיין נעשה בישראל. "יש לנו צוות בארצות הברית שתומך במפתחים הישראלים ומטפל באינטגרציה של XtremIO עם קווי מוצר נוספים, אבל הפיתוח עצמו נעשה כולו בישראל. אנחנו מאוד מרוצים מ-XtremIO ומהצוות הישראלי שלנו"

לפרטים נוספים על האתגר והפרס

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים