EMC רכשה את DSSD, אשר הוקמה על ידי אחד ממייסדי סאן ומפתחת טכנולוגיות אחסון פלאש

הטכנולוגיה שמפתחת DSSD נועדה ליצור ארכיטקטורה חדשה של אחסון מבוסס פלאש בהיקפים גדולים, לסביבות דוגמת SAP HANA ו-Hadoop ● מייסד החברה הוא היזם הסדרתי אנדי בכטולסהיים, שבין היתר היה אחד המשקיעים הראשונים בגוגל ● לא נמסרו פרטיה הפיננסיים של העסקה

ענקית האחסון וניהול הנתונים EMC הודיעה בערב יום העצמאות, כי רכשה את חברת הסטארט-אפ DSSD, המפתחת טכנולוגיות אחסון מבוססות פלאש (Flash). פרטיה הפיננסיים של העסקה, שצפויה להיסגר במהלך הרבעון הנוכחי, לא נמסרו לפרסום.

DSSD היא חברה פרטית הפועלת ממשרדים בעמק הסיליקון שבקליפורניה. מייסד החברה הוא היזם הסדרתי אנדי בכטולסהיים, שנמנה על אחד ממייסדי סאן מיקרוסיסטמס (Sun Microsystems) והיה אחד המשקיעים הראשונים בגוגל (Google). במסגרת העסקה, ישמש בכטולסהיים כיועץ לעסקי DSSD ב-EMC. מנכ"ל DSSD, ביל מור – שהיה מהנדס האחסון הראשי של סאן, יצטרף ל-EMC וינהל את הפעילות החדשה בה.

הטכנולוגיה שמפתחת החברה הנרכשת נועדה ליצור ארכיטקטורה חדשה של אחסון מבוסס פלאש בהיקפים גדולים, לסביבות דוגמת SAP HANA ו-Hadoop. אנשי החברה עובדים בימים אלה על פיתוח המוצר הראשון שלה, שצפוי לצאת לשוק במהלך 2015.

ינהל את הפעילות החדשה ב-EMC. ביל מור, מנכ"ל DSSD. צילום: אור יעקב"EMC ו-DSSD יכולים להגיע יחד להישגים מדהימים", מסר אנדי בכטולסהיים, מייסד DSSD. "שמנו לעצמנו כמטרה ליצור שכבה חדשה של אחסון ליישומי טרנזקציות ו-Big Data אשר דורשות את ביצועי ה-I/O הגבוהים ביותר שניתן לחשוב עליהם. יחד עם EMC, תספק DSSD סוגים חדשים של מערכות אחסון בעלות עכבה (לייטנסי) נמוכה, IOPS ורוחבי-פס שישנו את כללי המשחק בשוק. כל זאת, תוך שמירה על יעילות תפעולית ועקרונות אחסון משותף".

דיוויד גולדן, מנכ"ל חטיבת תשתיות המידע של EMC, סיפר כי "מערכת היחסים בין EMC ו-DSSD החלה לפני יותר משנה. EMC הובילה הובילה סדרת השקעות ב-DSSD והמשיכה להוות שותף פיתוח מרכזי בחברה. אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם אנדי, ביל וכל שאר הצוות של DSSD".

הרכישה הוכרזה במסגרת EMC World 2014 – הכנס השנתי של EMC, שנערך השבוע בלאס וגאס. הכנס, שמשך אליו כ-15 אלף משתתפים מ-99 מדינות, יינעל מחר (ה') בשעות הערב.

צוות DSSD ברגע ההכרזה על הרכישה ב-EMC World 2014 בלאס וגאס. משמאל: אנדי בכטולסהיים - מייסד DSSD, וביל מור - מנכ"ל החברה

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים