מוטי אלמליח מונה למנכ"ל בזק בינלאומי

אלמליח שימש בשמונה השנים האחרונות מנכ"ל יורוקום תקשורת דיגיטלית ולפני כן כיהן בתפקידים שונים בבזק ● הוא יחליף את איציק בנבנישתי, שהיה מנכ"ל בזק בינלאומי עד פברואר

מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי

מוטי אלמליח מונה למנכ"ל בזק בינלאומי במקומו של איציק בנבנישתי, ששימש כמנכ"ל החברה בשבע השנים האחרונות, עד פברואר. הוא יחל בתפקידו בשבוע הבא.

אלמליח (55), בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, שימש בשמונה השנים האחרונות מנכ"ל יורוקום תקשורת דיגיטלית, נציגת פנסוניק (Panasonic) בישראל. הוא החל את דרכו המקצועית במכללת בזק ובאגף ההנדסה בבזק, שימש במשך כעשור בתפקידי הנדסה ושיווק בחברה והיה ממקימי בזקכל, שמוזגה לתוך בזק בינלאומי.

לפני שהיה מנכ"ל יורוקום שימש אלמליח כמנכ"ל טליט (Telit) וכמנכ"ל אלגדקום, שהתמחו בעולמות הסלולר והאינטגרציה של מערכות תקשורת, וליווה את הנפקתן בחו"ל. בנוסף, הוא היה דירקטור ב-yes וכיום משמש דירקטור בסאטקום. בשנים האחרונות הוא מכהן גם כיו"ר דירקטוריון DM engineering, העוסקת בפתרון ובאינטגרציה של מערכות מולטימדיה ותקשורת, ויו"ר תפנית דיסקונט, המנהלת תיקי נכסים.

שאול אלוביץ', יו"ר קבוצת בזק, אמר כי "לאלמליח תהיה תרומה משמעותית בהמשך מובילותה של בזק בינלאומי. ניסיונו המקצועי הרב והיכרותו המעמיקה עם השווקים בהם בזק בינלאומי פועלת יסייעו לו להתמודד בהצלחה עם אתגריה העכשוויים והעתידיים של החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים