אילן גרינבוים מונה למנכ"ל יורוקום

במסגרת תפקידו הוא ינהל את כל החברות ששייכות לקבוצת יורוקום ועוסקות בייצוג, שיווק והפצה שח מותגים בינלאומיים, כמו גם את פעילות הסחר הבינלאומי שלה ● גרינבוים יחליף את מוטי אלמליח, שמונה למנכ"ל בזק בינלאומי

שינויים בהנהלת יורוקום: אילן גרינבוים מונה למנכ"ל הקבוצה, במקומו של מוטי אלמליח, שכיהן בתפקיד והיום (ד') פורסם כי עזב על מנת לנהל את בזק בינלאומי. גרינבוים ישמש גם כיו"ר חברת האינטגרציה DM וימשיך לשמש מנכ"ל יורוקום תקשורת סלולרית, נציגת נוקיה (Nokia) ו-ZTE בארץ.

במסגרת תפקידו ינהל גרינבוים את כל החברות ששייכות לקבוצת יורוקום ועוסקות בייצוג, שיווק והפצה של מותגים בינלאומיים, כמו גם את פעילות הסחר הבינלאומי שלה.

המטרה במהלך היא לאחד את כל החברות של קבוצת יורוקום. נראה כי הוא יאפשר לקבוצה להרחיב את קווי הייצור ואולי אף להיכנס לתחומי פעילות חדשים.

גרינבוים בן ה-54 מכהן מזה תשע שנים כמנכ"ל יורוקום תקשורת סלולרית. לפני כן הוא שימש במשך כחמש שנים כמנכ"ל קבוצת ישפאר. יש לו תואר שני במנהל עסקים ותואר ראשון בכלכלה, שניהם מאוניברסיטת תל אביב.

גרינבוים אמר כי "אני רואה במינוי הזדמנות, בעיקר בעידן מאתגר זה, בו מיטשטשים הגבולות בין מוצרי הצריכה האלקטרוניים, מוצרי התקשורת בכלל והתקשורת הסלולרית בפרט לבין ערוצי ההפצה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים