טל נתנוביץ', מנמ"ר דניה סיבוס, פורש אחרי 11 שנים

נתנוביץ' עוזב את החברה לאחר שהוביל במסגרתה פרויקטים טכנולוגיים שונים וקיבל פעמיים את פרס המנמ"ר המצטיין מטעם אנשים ומחשבים ● גבי רוקח מונה כמחליפו

טל נתנוביץ', מנמ"ר דניה סיבוס מקבוצת אפריקה ישראל, הודיע על סיום תפקידו בחברה, לאחר 11 שנים. הוא מילא מספר תפקידי ניהול בחברה: מלבד היותו מנמ"ר, הוא היה אחראי על הבקרה התקציבית שלה ועל העובדים הזרים המועסקים בה.

יחליף אותו בתפקיד גבי רוקח, ששימש בתפקידו האחרון כמנהל מיחשוב קבוצת דניה סיבוס. לשני התפקידים האחרים שאותם מילא נתנוביץ ימונו ממלאי מקום פנימיים.

נתנוביץ', שקיבל פעמיים את פרס המנמ"ר המצטיין מטעם אנשים ומחשבים, אמר כי "בתום 11 שנים מרתקות בחברה, מלאות אתגרים ועשייה, החלטתי לפרוש ולחפש כיוונים חדשים. זה התבקש, וכעת זה הזמן לעשות זאת".

לדבריו, השנה האחרונה הייתה מלאת פעילות בתחום פרויקטי מערכות מידע בחברה, כאשר "החשוב שבהם הוא פיתוח האפליקציה לניידות סלולרית. היא מאפשרת לעובדי דניה סיבוס ניידות, מייעלת את עבודת הבקרה ומשפרת את השירות ללקוח. הלקוח יכול לעקוב אחר תיק הבנייה שלו אונליין, באמצעות כל רכיב, ולדעת מה המצב בכל רגע. למיטב ידיעתי, אנחנו החברה היחידה עד כה שעשתה מהלך שכזה".

"פרויקטים נוספים שביצענו היו בתחומי ה-BI והווירטואליזציה, והקמת פורטל פנים ארגוני. בסך הכול הובלנו, הצוות שלי ואני, עשרות פרויקטים שתרמו רבות לחברה", אמר נתנוביץ'.

במסגרת תפקידו כמנהל הבקרה התקציבית ביצע נתנוביץ' פעולות ייעול והשקעה בטכנולוגיות. במרוצת שנות עבודתו בדניה סיבוס הוא אף ניהל מיזמים מטעמה במדינות שונות והיה שליח החברה ברומניה במשך ארבע שנים.

דניה סיבוס משמשת קבלן מבצע של פרויקטי מגורים, תעשייה ומסחר בישראל, ברומניה, ברוסיה ובארצות הברית. החברה מעסיקה כ-1,000 עובדים, רובם בארץ. כמו כן, היא מבצעת פרויקטי תשתית עבור הממשלה וגורמים אזרחיים. בין היתר, היא אחראית לפרויקט כביש 431 עבור נתיבי ישראל.

בתשובה לשאלה לאן מועדות פניו אמר נתנוביץ' כי הוא בוחן הצעות שונות שהגיעו אליו, לא רק מתחום מערכות המידע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים