תוכן שיווקי

לקראת אירוע | BMC ומטריקס משיקות פתרונות חדשניים לניהול IT באמצעות טלפונים ניידים, רשתות חברתיות ושירותי ענן

08/05/2014 14:50

BMC ומטריקס, המייצגת את פתרונות BMC בישראל, משיקות בישראל סל פתרונות ניהול IT חדשניים של BMC, המאפשרים למנהלי מחשוב בארגונים לנהל ולשלוט במערך המחשוב באמצעות טלפונים ניידים, רשתות חברתיות ושירותי ענן.

המוצרים החדשים שהושקו לאחרונה בכל העולם מבוססים על יכולות מתקדמות ומטרתם לספק למנהלי IT בארגונים חוויה מתקדמת ואינטואיטיבית, הכוללת תקשורת בזמן אמת, כלי שיתוף וכן מגוון רחב של אפשרויות גישה ושימוש של כלי שירות עצמי חכמים.

"כיום, משתמשים מצפים שהטכנולוגיה תאפשר להם לבצע מטלות יומיומיות בפשטות ובקלות. למשל לזמן תורים, לבצע קניות ולשלם חשבונות באינטרנט, מכל מקום, בכל עת ובכל תדירות רצויה, והכל מבלי לפנות לנציגי שירות לקוחות." אומר יורם אלול, מנהל אזור ישראל וטורקיה ב-BMC, "כתוצאה מכך, לקוחות רבים מצפים לאותה רמת זמינות במקום העבודה כאשר הם עושים שימוש במשאבי טכנולוגית המידע בארגון בו הם פועלים.

ההשקה מתמקדת בעיקר בשחרורם של המוצרים: MyIT 2.0, Remedy force Winter 14 ו-AppZone 2.0"

הנהלת BMC הכריזה על מינוף הטכנולוגיות לטלפונים נייידים, רשתות חברתיות וענן במארז הפורטפוליו של תוכנות שירותי ניהול ה-IT שלה כחלק מהאסטרטגיה הכוללת של החברה בשנה הקרובה.כמו כן, BMC הודיעה כי על מנת שהפתרונות המוצעים על ידה ישמרו על יעילותם בארגון, התוכנה חייבת להיות בנויה באופן שיתמוך בתשתיות ה-IT ההיברידיות, ותיתן מענה לביקושי המשתמשים העסקיים.

שי עובדיה, CTO ניהול מערכות מטריקס מוסר: "בארגונים רבים, בעיקר בחברות קטנות עד בינוניות, צוות ה-IT נוטל על עצמו את האחריות גם על תחזוקת מלאי החומרה והתוכנה וגם על המשאבים הטכנולוגיים. כתוצאה מכך , אנליסטים ובראשם חברת המחקר IDC צופים כי היקף המעורבות והאחריות של שירותי ה-IT ושירותי התמיכה לארגונים, גדלים והופכים קריטיים יותר. הסיבה לכך היא שמערכות ושירותי IT הופכים להיות מורכבים ומפוזרים יותר עקב ההתפשטות המהירה של טכנולוגיות הענן והניידים בארגונים. מסיבות אלו מכריזה BMC על המוצרים החדשים שמשקפים את מחויבות החברה לאסטרטגיה שלה לספק פתרונות תוכנה חדשניים עבור טכנולוגית המידע, לחדש ולמנף פתרונות לקידום שירותי הענן, הרישות חברתי, וטכנולוגיות הניידים שיאפשרו לארגוני IT להגדיר מחדש את מתן השירותים בסביבות מורכבות.

MyIT 2.0 – ממשק משתמש מעוצב המזכיר את הכלים הנפוצים של רשתות חברתיות. הפתרון כולל העברת משימות לביצוע, עדכוני סטאטוס אוטומטיים ושורה של יישומים עסקיים כגון מפות קמפוס מפורטות עם אפשרות צפייה ודווח על התקנים ונכסים. כמו כן ניתן למכן ולקבוע זמני ייעוץ ותמיכה אישית מול נציגי IT במידת הצורך. הפתרון עובד באנדרואיד וכן בדפדפן HTML5. MyIT 2.0 זמין למגוון רב של מכשירים מסוגים שונים.

AppZone 2.0 – ממשק דמוי חנות מקוונת, לרכישה של אפליקציות שנמצאות באחסון פנימי וחיצוני, וכן חומרה ואביזרים, שעוזרים לקדם את השימוש במשאבי IT מורשים. הממשק מיועד למשתמשים עסקיים והם יכולים לדרג, לסקר ולשתף יישומים עם עמיתיהם.

Remedyforce Winter '14 –קונסולה לניהול תהליכי עבודה שמאפשרת לארגוני IT לספק ולנהל שירותים ברחבי הארגון. הכלי מסייע למטב את היעילות של צוותיIT ושל המשתמש העסקי על ידי שיתוף פעולה, שיתוף בידע, וכלים של שירות עצמי והקלת התאימות בין כלי KPI ויעדים עסקיים.

ההשקה תתקיים במסגרת ארוע משותף של החברות שיתקיים ביום ב' ה-12 במאי, 2014 במשרדי מטריקס בהרצליה בין השעות8:30-12:00

לפרטים נוספים: http://saas-round-table.events.co.il/save-the-date

אירועים קרובים