תוכן שיווקי

לקראת אירוע | חיליק פז, מנהל פעילות מרכז הפיתוח, VMware ישראל: "מרכז הפיתוח בארץ לוקח רעיונות שנולדו פה והופך אותם למוצרים גלובליים"

08/05/2014 17:15
חיליק פז, מנהל מרכז הפיתוח של VMware בישראל. צילום: פלי הנמר

לקראת אירוע VMware Forum 2014, שיתקיים ב-14 במאי 2014 במתחם האירועים Avenue באיירפורט סיטי, ערכנו שיחה עם חיליק פז, מנהל פעילות מרכז פיתוח של VMware בישראל, ממנו שמענו על החדשות החמות של מרכז הפיתוח הישראלי בשנה האחרונה ועוד עדכונים מעניינים שחשוב לדעת.

גם השנה תערוך חברת VMware את סדרת אירועי VMware Forum, בו צפויים לקחת חלק מעל 18,000 משתתפים ברחבי העולם – ב- 24 מדינות ברחבי אירופה ומזרח התיכון. הנושא המרכזי השנה יהיה "הרחיבו את היכולות שלכם", בעזרת מרכזי מחשוב מבוססי תוכנה (SDDC). הכנס יעסוק בדרכים בהן יכולים ארגונים להשתמש בתשתיות ענן להפשטת ה-IT, שיפור מערך האבטחה והפריסה בארגון.

מהם החדשות החמות של מרכז הפיתוח הישראלי בשנה האחרונה?
"בשנה האחרונה פיתחנו והוצאנו לשוק מספר מוצרים חדשים המשפרים משמעותית את יכולות הניהול והאוטומציה של מרכזי מחשוב מבוססי תוכנה, ביניהם: גרסה ראשונה של IT Business Management עבור סביבות מבוססות ענן (ניהול הצד העסקי, עלויות וצריכה של משאבי ה IT בענן (המנתחת את סביבת הלקוח בצורה אוטומטית וללא צורך בעדכון נתונים ידני.

"חבילת פתרונות לניהול תשתיות אפליקטיביות בענן כחלק מסוויטת vCenter Operations המאחדת לראשונה ניהול תשתיות הענן עם ניהול האפליקציות הצורכות תשתיות אלו גרסה חדשה של Horizon Mirage המאפשרת לארגון ה IT לנהל בצורה אוטומטית ומהירה את תחנות הקצה של המשתמשים באינטגרציה עם שאר השירותים המסופקים בחבילת Horizon".

אילו מהמוצרים הגלובליים של החברה פותחו במרכז הפיתוח הישראלי?
"מרכז הפיתוח שלנו בארץ לוקח רעיונות שנולדו פה והופך אותם למוצרים של החברה או לוקח רעיונות אחרים ומשתתף בייצור המוצרים שנובעים מהם. בחמש השנים האחרונות רכשה חברת VMware העולמית חברות רבות, ביניהם ארבע חברות ישראליות: ,B-hive nLayers, Digital Fuel, ו-Wanova, המהווים כיום את מרכז הפיתוח המורחב של החברה בארץ. מרכז הפיתוח מפתח מוצרים של End User Computing, Cloud Management, IT Business Management".

תוכל לספר על גיוסים חדשים שערכתם לאחרונה והאם מתוכננים גיוסים נוספים בשנה הקרובה?
"כיום מרכז הפיתוח מעסיק מעל 200 עובדים, כ-30 בתחום המכירות ועוד 180 במחקר ופיתוח, כאשר הכוונה היא לגייס כ-30 עובדים נוספים למרכז הפיתוח עד סוף השנה".

איזה סוג של עובדים אתם מחפשים? מהם הקריטריונים ומה אתם מציעים להם?
"אנחנו מחפשים מהנדסים מוכשרים במגוון רחב של סביבות וטכנולוגיות, סטודנטים, בוגרי אוניברסיטה ומהנדסים מנוסים. מי שרוצה לראות אילו משרות פתוחות יכול ללחוץ על הלינק הזה. המהנדסים בחברה נחשפים למגוון סביבות פיתוח כגון Scala, Java, .NET, וטכנולוגיות כגון NoSQL, Big Data, SaaS ועוד. המהנדסים העובדים במרכז הפיתוח בישראל נהנים מסביבה שמעודדת מצוינות טכנולוגית, מאפשרת לכל אחד להשפיע בצורה משמעותית על הפתרונות המפותחים כאן ולהביא ליידי ביטוי יצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסא וחדשנות".

אירועים קרובים