תוכן שיווקי

לקראת אירוע | נס טכנולוגיות החלה לייצג בישראל את חברת Riverbed האמריקאית המתמחה בניהול וניטור ביצועי ישומים (APM)

08/05/2014 18:11

נס טכנולוגיות החלה לייצג בישראל את Riverbed Technology חברה אמריקאית מובילה המתמחה בפיתוח ואספקת פתרונות לניהול ביצועי ישומים (APM) וניטורם. קו המוצרים של החברה בתחום זה, ששמו RPM (ר"ת Riverbed Performance Management) ישווק באמצעות NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות.

בחודש ינואר 2013 רכשה Riverbed את חברת OPNET ופתרון ה-APM של OPNET הפך לחלק מהפתרון הכולל של Riverbed.

"ישראל היא מדינה מובילה בתחומי התוכנה וההייטק והיה זה אך טבעי ואפילו חיוני שפתרונות ה-RPM של חברת Riverbed יאומצו בישראל ויאפשרו למשתמשים הישראלים להבין אם היישומים שלהם פועלים כראוי, ובמידה שלא – מה הסיבה לכך" אמר דניאל קראו, מנהל פעילות RPM האחראי ב-Riverbed על דרום אירופה, מדינות בנלוקס וישראל. "אנו שמחים לעבוד עם NessPRO שהיא בעלת מוניטין ונסיון רב בשוק הישראלי".

"ניהול הביצועים והזמינות של יישומים הפכו לעדיפות ראשונה ביחידות המיחשוב בארגונים" אמר דדי דבורסקי, מנהל NessPRO. "פתרונות ה-RPM של חברת Riverbed מציעים שינוי של תבנית החשיבה להבטחת איכות חוויית משתמשי הקצה והבטחת ההמשכיות של פעילות עסקית. יישום פתרונות RPM דורש מיומנות וידע טכנולוגי נרחב בסביבות המשתנות של הארגון. מסיבה זו נבחרה NessPRO לייצג את הפתרונות של Riverbed בתחום APM ".

"ליבת האסטרטגיה שלנו היא להיות הגורם המוביל באספקת פתרונות APM הן במונחים של חדשנות והן במונחים של נתח שוק" אמר דוד ביסמוט, מנהל תחום ITSM ו-Enterprise Management ב-NessPRO. "מוצרי Riverbed מתווספים לסל מוצרי ה-ITSM שאנו משווקים בהצלחה בשנים האחרונות, ובהם מוצרי החברות Neebula, Aternity, Evolven ו-ServiceNow".

מוצרי ה-APM של Riverbed מתבססים, כאמור, על קו המוצרים של חברת OPNET שנרכשה לפני כשנה ע"י Riverbed. הפתרון מאפשר לבצע ניתוח יעיל של מיליארדי טרנזקציות באמצעות טכנולוגיית Big Data. פתרונותיה של Riverbed משפרים במידה ניכרת ביותר איתור בעיות עמידה באמנת שירות (SLA) ומאפשרים למנוע תקלות ולשפר את יעילותה של יחידת המחשב הארגונית.
"קו מוצרי ה-RPM של Riverbed מאפשר קבלת החלטות מושכלות לגבי שיפור התשתיות בארגון הקשורות לביצועי היישומים" אמר רן כהן, מנהל קו מוצרי APM ב-NessPRO.

ל-Riverbed אלפי לקוחות ברחבי העולם, כולל ישראל, ובהם ארגונים עסקיים וממשלתיים, גופים בטחוניים, ספקי שירותי רשת, בנקים ויצרני ציוד רשת. במהלך 2013 בוצעו מספר פרויקטים אסטרטגיים של מוצרי RPM בשוק הישראלי.

מימין: רן כהן, מנהל קו מוצרי APM ב-NessPRO; דוד ביסטמוט, דירקטור Management&Monitoring Solutions ב-Riverbed; ג'ררד באואר - סגן נשיא אזור דרום אירופה ב-Riverbed; דדי דבורסקי, מנהל NessPRO; זוהר פרל, מנהל פיתוח עסקי ושיווק בנס; דניאל קרואו, RPM Sales Director של דרום אירופה ב-Riverbed; דוד מלול, מנהל מכירות טריטוריאלי של ישראל ב-Riverbed

אודות נס טכנולוגיות
נס טכנולוגיות הינה חברה גלובלית המספקת שירותים ופתרונות בתחומי טכנולוגיות המידע (IT). נס טכנולוגיות מתמחה באספקת שירותי פיתוח תוכנה, שילוב מערכות, פיתוח יישומים, ייעוץ והפצת תוכנה. נס מספקת את מגוון פתרונותיה ושירותיה תוך שימוש במודל אספקה גלובלי המשלב בין offshore, near-shore וצוותים מקומיים. לנס כ- 7,000 עובדים, פעילויות בצפון אמריקה, אירופה, ישראל והודו, ולקוחות בלמעלה מ- 20 מדינות. לחברה שותפים עסקיים רבים בתחומי החומרה והתוכנה ברחבי העולם. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר החברה: www.ness.com

אודות Riverbed
Riverbed® היא חברה מובילה בתחום התשתית של ביצועי ישומים. החברה מספקת את הפלטפורמה המלאה ביותר למיחשוב שאינו תלוי במיקום (Location-Independent Computing™). מיחשוב שאינו תלוי במיקום הופך את המיקום והמרחק ליתרון תחרותי משום שהוא מאפשר גמישות ל-IT לארח ישומים ונתונים במקומות האופטימליים ביותר ולהבטיח שהישומים יתבצעו בהתאם לציפיות, הנתונים זמינים תמיד כאשר זקוקים להם, ובעיות ביצועים מתגלות ומתוקנות לפני שמשתמשי הקצה שמים לב אליהן. ל-Riverbed למעלה מ-24,000 לקוחות הכוללים 97% מרשימת Fortune 100 ו-95% מרשימת Forbes Global 100. פרטים נוספים ניתן למצוא ב-www.riverbed.com

Riverbed וכל שם של מוצר או שירות של Riverbed, או הלוגו שלה, שבהם נעשה שימוש במסמך זה הם סימנים מסחריים של Riverbed Technology, Inc. כל סימני המסחר האחרים שבהם נעשה שימוש במסמך זה שייכים לבעליהם.

אירועים קרובים