שלום כיתה היי-טק

בסאפ (SAP) בחרו השנה להזמין את הורי העובדים להכיר טוב יותר את תחום המיחשוב וההיי-טק, כדי להקל עליהם את התקשורת עם בני משפחתם הצעירים יותר. היוזמה, תחת השם "בית SAPER", כללה שמונה מפגשים אותם הנחו עובדי החברה שהתנדבו להעביר שיעורים מעשיים במגוון נושאים. מסאפ נמסר כי "ההורים למדו נושאים כמו הכרת המחשב, אינטרנט, בנית מצגות, תוכנות אופיס השונות, אבטחת מידע, שימוש בדוא"ל, עיצוב ועיבוד תמונה, רשתות חברתיות, קניות באינטרנט, עולם השרתים, תקשורת מחשבים, מיחשוב ענןBig Data, ERP, CRM ועוד.

"נפלא להיות הורה 'מפונק' פעמיים: פעם אחת על ידי ילדך שהגיע לעבוד בכזה ארגון, ושנית – ללמוד ולהתקדם ולהבין על מה מדברים הצעירים. כשאמא או אבא עובדים  בחברת מחשבים, רצוי שבני המשפחה יבינו ולו רק מעט מה הם עושים בעבודה. בשנה שעברו פתחו קורס תכנות לילדי העובדים. השנה – פתחו קורס להורי העובדים!", כתבה אחת הסטודנטיות בבלוג שלה.

לדברי אייל סיני, המדריך הראשי בקורס, "במקביל להצלחת קורס המחשבים והתכנות שערכנו לילדי העובדים, עלה הרעיון לערוך קורס מקיף גם להורי העובדים על מנת לחשוף אותם באופן נרחב לעולם הטכנולוגיה, לאפשר להם לדבר באותה שפה עם ילדיהם ובעצם לומר להם תודה רבה ולגמול להם מעט עבור ההשקעה הרבה שלהם בחינוך ילדיהם. הביקוש לקורס היה גדול מאוד ואנו מתכננים לפתוח עוד כאלו בעתיד". דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

אייל סיני, המדריך הראשי של הקורס, עם אימו עדנה

ההורים של עובדי סאפ מרותקים במהלך שיעור

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים