אלן רפל'ה, אינפור: כדי לספק פתרון ERP מהקופסה, החלטנו להתמקד בוורטיקלים"

"ההתמחות בכמה תעשיות מובילות נותנת לנו אופציה לספק יישום עם מינימום התאמה", אמר רפל'ה, סגן נשיא ערוצי הפצה באזור EMEA של החברה

"לדעתי לא יכול להיות דבר כזה פתרון ERP אחד שמתאים מהקופסה ישירות לכל חברה ולכל ארגון. פתרונות כאלה, כלליים, דורשים הרבה תפירה והתאמה. אנחנו באינפור (Infor) כן רוצים לספק פתרון מהקופסה, וזאת הסיבה שהבנו וקיבלנו החלטה שאנחנו צריכים להתמחות בוורטיקלים, להתמקד בכמה תעשיות מובילות, ולתת לכל ורטיקל כזה את פתרון ה-ERP המדויק שהוא זקוק לו. זה המוטיב שלנו כיום: להתמקד בוורטיקאלים ספציפיים בתעשייה", אמר אלן רפל'ה, סגן נשיא, ערוצי הפצה באזור EMEA באינפור, החברה שמדורגת שלישית בגודלה בשוק המחשוב הארגוני.

רפל'ה אמר את הדברים בראיון בלעדי לאנשים ומחשבים בעת שביקר לאחרונה בארץ. הראיון המלא יתפרסם בקרוב במגזין Information World של קבוצת The People.

לדבריו, מדובר בפתרונות שמיושמים בעזרת השותפים שלהם ללא כל צורך בשינוי. "אנחנו יכולים להתמקד גם בפתרונות של המיקרו ורטיקלים, לתת להם פתרונות מוכנים מהקופסה בלי צורך בהתאמה רבה, מה שבדרך כלל מרתיע את הארגונים הללו. אנחנו מציעים יישום עם סיכון נמוך, עלות נמוכה, פחות סיכוי לכישלון, כי אנחנו מביאים את הפתרון הכי טוב לורטיקלים שאנחנו מתמקדים בהם. אף אחד לא יכול להציע את מה שאנחנו מציעים", הוא אמר.

כאמור אינפור מעדיפה להתמחות בתעשיות שונות, ביניהן תחבורה, כימיקלים, הפצה, אופנה, מזון ושתייה והשירות הציבורי. בסך הכל היא פונה ל-12 ורטיקלים שונים, בהם לפי החברה יש להם ניסיון וידע רב יותר, וכאמור לאחרונה היא גם מבצעת חדירה עמוקה יותר אל התעשיות הכלולות בוורטיקלים הללו. לפי רפל'ה יש כיום בשוק כ-21 סקטורים תעשייתיים שמוכרים כתעשיות ברמה הגבוהה, אבל לעומת זאת יש למעלה מ-2,000 מיקרו-ורטיקלים. "אם לדוגמה אנחנו מתייחסים לענף המזון והשתייה, אז הוא מכיל בתוכו מחלבות, מבשלות בירה, רשתות לאספקת מזון טרי וכדומה. אנחנו רוצים, ונותנים, מענה ERP מדויק לכל אחד מהם. זו הייחודית שלנו", הוא מסביר.

אינפור רשמה ב-2013 הכנסות של 2.7 מיליארד דולרים והחברה מעסיקה כ-13,500 עובדים שמפוזרים ב-168 משרדים עם נוכחות של פתרונות שמותקנים ב-194 מדינות. בישראל היא פועלת באמצעות אינטנטיה (Intentia) ישראל, זרוע השיווק והמכירות המייצגת בישראל את פתרון M3 של אינפור. יחד איתה מקווה רפל'ה להפיץ בצורה טובה את Infor 10x, חבילת הפתרונות החדשה של החברה גם בישראל.

"מסר המפתח שלנו הוא אם כן שאנחנו ממוקדי צמיחה, ואנו רוצים להגדיל את מספר הלקוחות שלנו בישראל, למנף את מה שיש לנו, ויש לנו שותף נהדר שממוקד ב-M3. הרעיון הוא עכשיו לעזור להם ולתמוך בהם כדי להגדיל את חתימת הרגל של אינפור ואינטנטיה בישראל. יש להם את הידע הרב לו הם זקוקים כדי לספק את היישומים והאסטרטגיה שלנו", אמר רפל'ה, שהמשיך ואמר כי בישראל אינפור ממוקדת אפילו בפחות ורטיקאלים.

"אנחנו הטובים ביותר בתחום הוורטיקלים בהם אנחנו תומכים, יש לנו טונות של ניסיון וידע במה שבחרנו כי אנחנו מתמקדים בכך בכל העולם, ישירות או דרך שותפים, כשלפעמים התמיכה וההתמקדות במיקרו תעשיות באות מהשותפים. אנחנו צריכים את ה-'דריל דאון' כי זה מה שהשוק מבקש, ואנחנו מתחילים לספק את זה יום אחר יום", הוא סיכם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים