מה מתכננת מיקרוסופט לגבי ה-Surface?

עיתונאים קיבלו הזמנה לאירוע שתערוך החברה ב-20 במאי בניו-יורק ויעסוק בטאבלטים של הענקית מרדמונד ● על פי הערכות ברשת, היא תציג טאבלט חדש בסדרה, שיהיה בעל מסך קטן משמעותית מהמכשירים הקודמים

הזמנה ששלחה מיקרוסופט (Microsoft) לעיתונאים לאירוע שייערך ב-20 במאי ויעסוק במכשירי ה-Surface שלה מעוררת את הסקרנות מה מתכננת החברה בקשר אליהם – האם מדובר בהשקה של טאבלט חדש, שיפורים וחידושים או משהו אחר?

הכותרת של ההזמנה לאירוע, שיתקיים בניו-יורק, לא אומרת הרבה: "Join us for a small gathering" ("הצטרפו אלינו להתכנסות קטנה"). מהערכות שפורסמו ברשת עולה כי מיקרוסופט מתכוונת להציג במהלכו טאבלט חדש בסדרת ה-Surface, בעל מסך קטן באופן משמעותי מזה שהיא הציעה עד עתה.

הערכות לגבי הכוונה של מיקרוסופט להוסיף מכשירים לסדרת ה-Surface שלה נשמעות מזה זמן רב, ולמעשה, כמעט מאז שהיא השיקה את הדור השני של הטאבלטים שלה, ה-Surface 2 וה-Surface Pro 2, לפני כחצי שנה. המכשירים הללו הם, כמו הדור הראשון של ה-Surface, בעלי מסך בגודל של 10.6 אינץ'.

ההערכות לגבי ה-Surface Mini גברו לאור המגמה ההולכת ומתחזקת לרכישת טאבלטים עם מסכי 7 ו-8 אינץ' ולאור ההצלחה של היריבה הגדולה אפל (Apple) עם גרסת המיני של ה-iPad.

כעת יש לראות האם אכן מדובר במיני טאבלט, או שהחברה תשלוף ארנב מפתיע מהשרוול שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים