תוכן שיווקי

חברת נאיה טכנולוגיות סיימה בהצלחה פרוייקט שדרוג בסיס הנתונים למערכת בילינג של אמדוקס עבור אחת מספקיות הסלולר הגדולות באירופה.

11/05/2014 17:14

חברת נאיה טכנולוגיות סיימה בהצלחה פרוייקט שדרוג בסיס הנתונים למערכת בילינג של אמדוקס עבור אחת מספקיות הסלולר הגדולות באירופה. הפרוייקט ארך כשנה ובהיקף של מאות אלפי דולרים. הפרוייקט כלל שימוש בטכנולוגית GoldenGate של חברת אורקל על מנת להקים רפליקציה בזמן אמת בין בסיס הנתונים הישן לחדש.

השדרוג בוצע מגרסה Oracle 10g על גבי HP-UX ל-Oracle 11g בשרת Linux במינימום זמן השבתה (near zero downtime), ביצועים מקסימליים ותוך כדי הבטחת תקינות מלאה של הנתונים. במהלך הפרוייקט מומחי חברת נאיה מימשו רפליקציה בזמן אמת ,יצירת עותק זהה של בסיס הנתונים, ובכך אפשרו ללקוח מעבר קל ומהיר לעבודה מול בסיס הנתונים החדש מבלי להרוס את בסיס הנתונים הישן. בנוסף, שילבו המומחים בחברת נאיה טכנולוגיות Flashback Database של אורקל (Oracle), במטרה לאפשר ביצוע בדיקות תקינות ו-QA על גבי בסיס הנתונים בגרסה החדשה.

לינה לוברסקי, מנהלת הפרוייקט מטעם אמדוקס, הסבירה כי ״לאחר שהוצאנו RFP למספר ספקים גלובליים החלטנו לבחור בחברת נאיה טכנולוגיות, חברה ישראלית עם ניסיון רב בפרויקטים של מיגרציה ושדרוגים לבסיסי נתונים באמצעות שימוש בטכנולוגית GoldenGate.

"פרויקט זה היה רגיש וחשוב במיוחד לחברת אמדוקס, ובתור מנהלת הפרוייקט אני בהחלט יכולה להגיד שעשינו את ההחלטה הנכונה כשבחרנו בחברת נאיה טכנולוגיות כספק. המומחים של נאיה ליווי אותנו לאורך כל שלבי הפרוייקט, החל מהתכנון ועד לביצוע.

"חברת נאיה סיפקה לנו לכל אורך הדרך שירות מסור ומקצועי ברמה גבוהה, זמינות ומענה מהיר, ועקב כך ובסיום הפרויקט בהצלחה מרובה, המלצתי לכל מנהלי הפרויקטים בחברת אמדוקס לבחור בנאיה כשותף לפרויקטים מסוג זה.״

דויד יהלום, CTO של נאיה טכנולוגיות – "מדובר בפרוייקט דגל חשוב עבור טכנולוגיית ה-GoldenGate של חברת אורקל. מכיוון שמדובר בפרוייקט מורכב הכולל שדרוג גרסת בסיס הנתונים וגם החלפת פלטפורמת מערכת ההפעלה, נדרשנו למצוא פתרון שיאפשר לנו לבצע את הפרוייקט במינימום זמן השבתה, במתן ביצועים מירביים והבטחת תקינות הנתונים בזמן ביצוע השדרוג. אנו שמחים מאוד שהצלחנו לסייע לאמדוקס במימוש הפתרון."

אירועים קרובים