התמונות והמפרט של המכשיר החדש מבית מוטורולה דלפו לרשת

ה-Moto E, שההשקה שלו צפויה עוד השבוע, אמור להיות קטן מעט יותר מאחיו הגדול, ה-Moto G ● הוא צפוי לעלות פחות מ-200 דולר, במטרה להאיץ את החדירה של לנובו, שרכשה את מוטורולה, לשוק האמריקני

התמונות והמפרט של ה-Moto E, המכשיר הראשון של מוטורולה מוביליטי (Motorola Mobility) שייצא לאחר שלנובו (Lenovo) רכשה אותה, דלפו לרשת. נראה שהטלפון החדש מתאים לתוכניות של מוטורולה, שנולדו עוד לפני הרכישה: להוציא מכשיר יחסית זול לשוק.

המכשיר, שאמור להיות מושק במהלך השבוע הנוכחי, נראה כמו האח הקטן של ה-Moto G, מכשירה קודם של החברה, אם כי אין ביניהם הפרש גדול. הוא יגיע עם מסך בגודל 4.3 אינץ' לעומת 4.5 אינץ' של ה-G, סוללה קטנה יותר בנפח – של 1,980mAh לעומת 2,070mAh, וזיכרון אחסון בנפח של 4 ג'יגה-בייט, שיהיה ניתן להרחבה באמצעות כרטיס microSD עד 32 ג'יגה-בייט. לעומת זאת, ה-G הוצע עם זיכרון של 8 ו-16 ג'יגה-בייט, אך ללא אפשרות הרחבה – כמיטב המסורת של גוגל (Google), הבעלים הקודם של מוטורולה.

המערכת על שבב של המכשיר החדש תהיה מבוססת על מעבד Snapdragon כפול ליבה במהירות 1.2 ג'יגה-הרץ וזיכרון העבודה שלו יסתכם ב-1 ג'יגה-בייט. המצלמה האחורית תציע איכות של 5 מגה-פיקסל והוא אמור לכלול אפשרות לשילוב שני כרטיסי SIM, כמקובל במכשירים רבים מאוד.

המחיר טרם הודלף, אך כאמור, המטרה של מוטורולה היא להשיק מכשיר זול, כדי להקל על החדירה של לנובו לשוק האמריקני. על פי הצפי, הוא יעלה פחות מ-200 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים