תוכן שיווקי

לקראת אירוע | טרנד מיקרו תציג פתרון להגנה כוללת על פלטפורמת הרשתות הווירטואלית VMware NSX

11/05/2014 17:35

שיתוף פעולה בין שתי חברות הענק, טרנד מיקרו (Trend Micro), יצרנית פתרונות אבטחת מידע השלישית בגודלה בעולם, וחברת הווירטואליזציה VMware. במסגרת זו משולבת מערכת ההגנה המתקדמת של טרנד מיקרו, ה-Deep Security על גבי פלטפורמת הרשת הווירטואלית לארגונים החדשה VMware NSX.

הפתרון יוצג באירוע VMware הקרוב, באבניו באיירפורט סיטי במסגרת ביתן משותף של טרנד מיקרו ישראל עם זברה טכנולוגיות, המפיצה את פתרונותיה בישראל.

הפתרון המשולב מעניק מסגרת הגנה הטובה מסוגה ללקוחות משותפים המאפשרת הגנה מתקדמת מפני איומים מתוחכמים ואפשרות לאוטומציה של האבטחה וההתראה מפני תקיפות של מרכזי נתונים וירטואליים. הפתרון מספק לארגונים הגנה מבוססת agentless או agent-based לשרתים וירטואליים ומחשבים שולחניים כמו גם סביבות ענן פרטיות או ציבוריות. מערכת ה – Deep Security משלבת מערכות הגנה מפני מתקפות מתוחכמות מתקדמות (APT), web reputation ופיירוול לצד מניעת חדירות לא מורשות, מעקב אחר לוגים במטרה להגן על מערכות קריטיות ונתונים ועוד.

טרנד מיקרו מציגה את השילוב בין Vmware NSX, הפלטפורמה החדשה המספקת שכבה של רשת וירטואלית על גבי תשתיות התקשורת הארגונית, יחד עם יכולות ההגנה המתקדמות שלה של ה-Deep Security הכולל טכניקות הקצאה ויכולות אוטומציה של תהליכי עבודה בין שתי המערכות.

בתוך כך, יצוין כי על פי דוח של חברת המחקר IDC, שפורסם החודש תחת הכותרת "אבטחת מידע לתחנות הקצה לשנים 2013-2017 ופילוח יצרנים לשנת 2012", עולה כי טרנד מיקרו דורגה שוב במקום הראשון בהכנסות גלובליות בתחום השרתים הארגוניים. על פי הדוח, טרנד מיקרו תופסת נתח של 30.8% מכלל השוק ובכך מחזקת את מעמדה בשוק השרתים הארגוניים. במקביל, גם חברת Experton Group פרסמה דוח בנצ'מרק בו דירגה את טרנד מיקרו כספק המוביל בעולם בתחום אבטחת הענן לשנה הנוכחית.

"על רקע השקת הדור הבא של פלטפורמת הווירטואליזציה לרשתות הארגוניות,  VMware NSX, אנו בטרנד מיקרו נרגשים לעבוד בשיתוף כדי ליצור שדרת אבטחה מקיפה המגנה על מרכזי הנתונים של העתיד", אומר קווין סימזר, סגן נשיא בכיר לפיתוח עסקי ושיווק בטרנד מיקרו. "יחסי עבודה אלה יסייעו לנו לפשט ולבצע אוטומציה לאופן בו אבטחה מיושמת ומספקת הגנה אמינה המאפשרת להתאים לצרכים המשתנים של הלקוח".

"במהלך הפיתוח של ה-VMware NSX, נוכחנו לראות כי לקוחות ביצעו השקעה משמעותית בבניית תשתיות אבטחה למערכות שלהם", אומר האטם נאג'יב, סגן נשיא לרשתות ענן ואבטחה ב-Vmware. " פיתחנו את הפלטפורמה באופן הניתן להרחבה, הממנפת את יכולת הביזור בצורה המאפשרת שילוב של שותפי שירותים כמו אלה המוצעים על ידי טרנד מיקרו. באמצעות שילוב זה, לקוחותינו המשותפים יוכלו לממש את ההבטחה הטמונה בפלטפורמת VMware NSX בצורה טובה ומהירה יותר תוך מתן הגנה על שירותי ה-IT".

אירועים קרובים