תוכן שיווקי
לקראת כנס Accelerate Access to Data with Next Generation Storage של HGST וקבוצת ח.י ב-22 במאי, סטוקו, תל אביב.

לקראת אירוע | יאניס מסולורס, מנהל לקוחות בכיר ב-HGST: "החברה מתמקדת בפעילות בשינויים המשמעותיים שעוברים כיום על עולם האחסון"

12/05/2014 17:12

קבוצת ח.י, נציגת חברת HGST בישראל תקיים לראשונה בישראל כנס טכנולוגי הסוקר את הדור הבא של פתרונות האחסון של החברה. הכנס יתקיים בהשתתפות בכירים מחברת HGST העולמית ויתמקד ביישום טכנולוגיות אחסון HDD ו-SSD, המאפשרות הורדת עלויות IT. אחד הבכירים שיגיעו לישראל הוא יאניס מסולורס, מנהל לקוחות בכיר ב-HGST.

מהם המסרים העיקריים והתכנים שתציגו לקהל הישראל בכנס HGST שנערך עם קבוצת ח.י?
"במהלך הכנס נעביר מסר כי תעשיית האחסון עוברת כיום שינויים מהירים ומשמעותיים כאשר הדרישות בדאטה סנטר ודרישות הלקוחות הארגוניים עוברות שינויים והתפתחויות רבות. HGST מתמקדת בשינויים הללו עם טווח רחב של פתרונות לארגונים, אשר מספקים מענה לדרישות החדשות הללו. בנוסף, השותפות החדשה שלנו עם קבוצת ח.י. מאפשרת לנו לספק חווית לקוח ברמה גבוהה ללקוחות מקומיים ברחבי העולם וכעת גם בישאל".

מיהו קהל המטרה שלכם באירוע?
"האירוע פתוח לקהילת ה-IT הנמצאת בישראל. אנו מכוונים לארגונים וגופים העוסקים בתחום של מיחשוב ענן, מפתחי יישומים ארגוניים, כמו גם חברות בינוניות וגדולות, משווקי פתרונות טכנולוגיה ואינטגרטורים. אנו מכוונים ללקוחות המחפשים לשפר את ביצועי האחסון ולהקטין את העלויות".

מהן התכניות שלכם בשוק הישראל?
"אנו מתכננים להציג קשת רחבה של פתרונות אחסון לארגונים התומכים בלקוחות ישראלים, המשקיעות במתן יישומים ארגוניים חדשניים ברמת הביצועים הגבוהה ביותר".

ספר על שיתוף הפעולה שלכם עם קבוצת ח.י.?
"אנו ב- HGST גאים לבחור שותפים לטווח הארוך. קבוצת ח.י. היא מפיץ פתרונות IT מוביל בשוק הישראל. יש לנו שותפות מוצלחת מוכחת עם קבוצת ח.י., הבנויה על יסודות יציבים. קבוצת ח.י. מהווה שלוחה אמיתית של HGST בישראל. הם מהווים שותף בעל ערך מוסף בשוק המקומי".

אירועים קרובים