צעד נוסף במיזוג של ווי ואנקור: חברת ווי אנקור משיקה לוגו חדש
ווי אנקור תחשוף לראשונה את הלוגו החדש באירוע VMware Forum 2014 ● חגית פנדו, מנהלת שיווק , ווי אנקור, מקבוצת חילן: "הלוגו החדש מבטא את ההחלטה שלנו להפוך שתי חברות מובילות בתחומן לחברה אחת, מותג אחד בולט שמייצג כוח, עוצמה, ניסיון ומקצועיות"
ווי אנקור (WE ANKOR), מקבוצת חילן, מודיעה על השקה של לוגו חדש. ההשקה של הלוגו החדש לחברה היא חלק מתהליך המיזוג בין החברות ווי ואנקור עליו הכריזה בתחילת השנה, ובמסגרת הגידול המשמעותי בהיקפי פעילותה של החברה הממוזגת.
הלוגו החדש יוצג לראשונה במסגרת השתתפותה של ווי אנקור באירוע VMware Forum 2014, שיתקיים ב-14 למאי במתחם האירועים אווניו באיירפורט סיטי. הלוגו החדש כולל מיזוג של שמות החברות – ווי ואנקור – תוך שילוב צבעי הלוגו המקוריים של שתי החברות. את העיצוב הגרפי ביצעה חברת העיצוב הגראפי והמיתוג Total Branding Boutique.
המיזוג של ווי ואנקור יצר חברת אינטגרציה מובילה, בבעלותה של קבוצת חילן, המספקת מגוון פתרונות רחב בתחומי תשתיות ה-IT והדטה סנטר – אחסון, גיבוי, וירטואליזציה, Big Data , מחשוב ענן ואבטחת מידע. לחברה הממוזגת יש כ-1,300 לקוחות ארגוניים, ולמעלה מ-120 עובדים.
החברה חווה גידול משמעותי בפעילויות הליבה שלה, והיא מגדילה את פעילותה בתחום פתרונות תשתית בענן, אבטחת מידע, בתחומי הסייבר וה-Big Data. לחברה שיתופי פעולה אסטרטגיים עם ספקיות טכנולוגיה מובילות, כדוגמת: HP, VMware, יבמ (IBM), סיסקו (Cisco), נט-אפ (NetApp), מיקרוסופט (Microsoft), קומוולט (Commvault), ארקסייט (ArcSight) ואחרות
שריג צור, מנכ"ל ווי אנקור, ציין לרגל ההשקה כי "בימים אלה אנו ממשיכים את תהליך המיזוג של החברות ווי ואנקור עליו הכרזנו בתחילת שנה זו. אחת המטרות אותה הצבנו בפנינו בתחילת הדרך הייתה לייצר לטובת לקוחותינו שחקן משמעותי ואיכותי, שיוכל לתת ערך בכול תחומי המחשוב הארגוני, וירטואליזציה, אחסון, ניהול, אבטחת מידע, מחשוב ענן וביג דאטה.
"ההשקה של הלוגו מבטאת את הצעד הנוסף שאנו עושים במימוש החזון של הפיכת ווי אנקור לחברה אחת, בעלת משקל ונוכחות בשוק האינטגרציה והתשתיות המקומי, ואת מימוש החזון של הרחבת סל הפתרונות שאנו מציעים ללקוחותינו לתחומים נוספים וחדשים של תשתיות ה-IT".
חגית פנדו מנהלת השיווק בווי אנקור, והמובילה את תהליך המיתוג מחדש של החברה הממוזגת, ציינה כי "שמה של החברה הממוזגת משלב בתוכו שניים מהמותגים המוכרים והחזקים בתחום ה-IT בישראל – ווי ואנקור. ההחלטה שלנו הייתה להפוך שני מותגים נפרדים למותג אחד בולט שמייצר כוח, עוצמה, ניסיון וחוכמה.
"יחד הם משלימים אחד את השני ומייצרים כוח חדש ועולה בשוק, שמביא ללקוחותיו את המיטב של הטכנולוגיות, יחד עם התמחות וניסיון. שמרנו גם על הצבעים שהיו כה מזוהים עם הלוגו של כול אחד מהגופים בנפרד, אך יצאנו משם למקום חדש וייצרנו לוגו עם חיים משלו, שיזוהה עם החברה הממוזגת ווי אנקור, ויבדל אותה בשוק".