בלייזמיטר הישראלית גייסה 6.5 מיליון דולר

הובילה את הגיוס קרן הון-הסיכון YL Ventures, שהשקיעה בעבר בחברה ● ההון שגויס ישמש את בלייזמיטר להמשך הפיתוח של פלטפורמת בדיקות ביצועי אפליקציות מובייל ואינטרנט ולבניית מעמדה בשוק זה

נרכשה. בלייזמטר

בלייזמיטר, ספקית ישראלית של פלטפורמת ענן לבדיקות ביצועים במובייל וברשת האינטרנט בשירות עצמי, הודיעה היום (ג') על גיוס הון בסך 6.5 מיליון דולר בסבב A. את הגיוס הובילה קרן הון-הסיכון YL Ventures, שהשקיעה בעבר בחברה, והצטרפה אליה גלילות קפיטל פרטנרס.

ההון שגויס ישמש את בלייזמיטר להמשך הפיתוח של פלטפורמת בדיקות ביצועי אפליקציות מובייל ואינטרנט ולבניית מעמדה בשוק זה. כמו כן, הוא יסייע להרחיב את הצמיחה העסקית של החברה בצפון אמריקה באמצעות המטה שלה, שהוקם באזור מפרץ סן פרנסיסקו.

החברה מספקת פלטפורמה אחת, מבוססת ענן, לכל בדיקות הביצועים הנדרשות לאורך מחזור החיים של אפליקציה. היא מאפשרת לחברות להריץ בדיקות ביצועים של סקיילאביליות במספר המשתמשים, החל מ-1,000 ועד ליותר ממיליון משתמשים בו זמנית, מאזורים גיאוגרפיים רבים. כל זה נעשה מבלי להזדקק לבניית תשתית מלאה של בדיקות.

״שמנו לנו למטרה ליצור תשתית למפתחים שתפשט פיתוח אפליקציות ותהליכי בדיקה", אמר אלון ז'ירמונסקי, מייסד ומנכ"ל בלייזמיטר. "בסיס המשתמשים שלנו גדל פי שישה ב-12 החודשים האחרונים וההון שגייסנו כעת יאפשר לנו לשחרר לשוק גרסאות שיקלו עוד יותר על תהליך הבדיקות ויגמישו אותו".

יואב לייטרסדורף, שותף מנהל ב-YL Ventures, ציין ש-"החדשנות של בלייזמיטר תרמה לצמיחתה המתמשכת ולהצטרפות לקוחות מקרב חברות הפורצ'ן 100 (Fortune 100). בעטייה אנחנו מצפים להמשיך לסייע להתרחבותה של החברה".

בלייזמיטר מעסיקה כיום כ-30 עובדים במשרדיה בתל אביב ובסן פרנסיסקו והגדילה במהלך השנה האחרונה את מספר עובדיה פי ארבעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים